• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Tantfri till Åre....no chance! Numera gillar tanten att stanna länge, åtminstone i 6-7 dagar. Nej, ska dra hem tidigare för att ge käk och sprit till brorsan som ska köra upp till Åre. Tar dock med mig datorn hem så vi kanske ses lite senare.

Tjing!

• sweetstreet

Tjing Lappis!!!

Hm "sprit till brorsan som ska köra till Åre"???? Låter som det kan bli en vinglig färd...! Haha! ;) :o

Men tanten kanske itne gör så ont iallafall de sista dagarna? Eller har du ont alla dagarna? Jag har fått så satikens ont de första typ 2 dagarna när hon är på besök (hade aldrig ont innan jag slutade med pillren) men efter de första dagarna gör de inte så ont längreäven om det fortfaande blöder.

• sweetstreet

Page!!!

Hahaha!!! ja det vore ngt det! Tyvärr tror jag itne de skule höra för vi bor så högt upp så att man måste nog skrika så mycket att stämbanden går av för att de ska höra nere på gatan. Särskilt när det ju kör med "hammern" samtidigt. Näe, hade nog fått ta hissen ner och det hade nog tyvärr bara resulterat i att de fått sig ett gott skratt.

JAg gissar att de gör detta på netten eftersom de inte kan stänga av gatan dagtid (trafiken, trafiken...) men visst det är jävligt irriterande! Somnade till slut ändå av ren utmattning.

• sweetstreet

natten menar jag ju såklart! Inte netten.

• Page

Usch, hoppas att de gör klart arbetet snabbt! Sömnbrist gör en suuur!

Jag känner förresten inte en liten antydan till att tanten är på väg...Du då Sweet? Förutom det dåliga humöret efter helgen? Mår du bättre nu eller hänger det i?

• Page

Fy vad jag skriver illa!!! Måste nog fylla på med kolhydrater och fett!

• sweetstreet

Nja jag känner mig på bättre humör idag. Tror att mitt låga humör de senaste dagarna var en blandning av för lite sömn samt kanske någon form av pms-hormoner??

Känner ignet av någon tant än men hon kan ju komma när som helst inom ca en vekas tid så vi får se när hon behagar dyka upp.

• sweetstreet

Och så sak vi deklarera här och jag hatar amerikansk deklaration!!!!!!!!!!!!!! :[

• sweetstreet

Snacka om att de kan krångla till ALLT som går att krångla till!!!!!!!!! Helt otroligt!

Sverige är rena rama icke-byråkratiska landet i jämförelse!

• nu är jag fruL

men tjejer
    jag trodde att jag gjort klart för er att ni INTE ska få besök av någon tant
    va faaan håller ni på att plnerar hennes ankomst för... hon ska ju hålla sig borta i minst 9 månader nu!
    varför lyder hon bara inte jävla kärring????

kolhydrater och fett mmmmmmmm känner mig riktigt hungrig nu.... Ska dock snart ut och käka och bowla med en bunt kompisar så det ska bli kul. Vissa av dom har inte fått nyheten att jag är gravid än (v16...) så det ska bli spännande.

åhhh manhattan....
    Jag har en amerikansk kompis som är från new york, så jag har hälsat på henne ett gäng gånger och jag älskar manhattan! Särskilt när man har någon att bo hos där!
    Tyvvär så har hon flyttat till los angeles nu så nu kan jag inte hälsa på henne flera veckor i sträck i ny.

Funderar på att släpa dit maken på en vecka snart...

Svar på tråden När märker man av det?