• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Morron...

Många depp på tråden nu inkl mig. Märkte att det blev för mkt igår för fick en blödning+ont i magen igår em/kväll :(
    Pratade med chefen och vi ska göra något åt situationen, göra en handlingsplan på måndag. Ska bara klara av denna veckan men tänkte gå lite som jag vill och bara slappa på jobbet. Idag ska jag stå på mässa men har redan sagt att så fort mina kunder har varit där så åker jag.
    Imorron är det sös+kiro så då är jag borta stor del av dagen. Fredag är oxå lugn så det borde gå att bara ta det lugnt.

Nu är vi bara två kvar på budgivningen och mäklaren kan ej att få tag på den "andra". Men hon frågade oss vilken dag vi kan skriva papper så antar att ägarna inte orkar vänta hur länge som helst. De ska skiljas och vill bara komma därifrån, trist för dem men bra för oss :)

• Snart så....

Frullan, ska man inte ställa fram klockan?

• mugglesfan

"Köra ifrån tanten i pisten" - trodde först det var mig du syftade på Sweet (både jag och Lappis ska ju till Åre i helgen)

• nu är jag fruL

snartis
    Blöda får du absolut inte göra !!!!!
    detta är verkligen ett tecken på att nu får du lov att ta det lugnt! Bra att du kan prata med chefen!

Kul med budgivningen!!! Hoppas hoppas ! fasiken vad skönt det vore va! Hur stor var den nu igen.

Mugglan: ser du nån i pisten med ett Äl test i handen istället för stavar så lovar jag att det är lappis

• mugglesfan

Snartis: ta det lugnt på jobbet och sitt mkt när du är på mässan (det brukar bli mkt stående), tänk på din rygg! Bra att din chef är förstående och tar tag i det!

Och lycka till med budgivningen - det låter som att ni får den. Om inte de andra vaknar till helt plötsligt...

frullan: lycka till med att snacka vett i puckot. Vad kan man säga om sådana människor? Vad synd att han står högt i kurs hos chefen...

• viktualia

Snart så... fniss fniss!

Vickan hoppar in och måste MYCKET stolt meddela att jag vi 30 års ålder fattat det där med klockan.. och detta för att maken och jag fick en en timmes LÄNGRE bröllopsnatt än alla andra eftersom vi gifte oss när det var dags för höstdagjämning..... så du har rätt... den där timmen får vi lämna tillbaka och urk och burk sova en timme kortare natten mellan lördag och söndag!

*håller tummarna för eran budgivning förresten*

• Snart så....

Ja det vore så skönt att få flytta :)
    den är 76kvm med stor balkong.

Nej jag vet, man ska inte blöda men som sagt ska prata med sös imorgon.

• Storasystern

Morrn morrn!

Frullan hur vet man att man har äggledarinflammation? Hur känns det?
    Har ju japan-resan planerad nu och vill inte gå runt och ha ont där... :(
    Hur mår Boris förresten? Rör han på sig än?

Snart så - det låter otäckt med blödningar!! Hoppas du får det kollat snabbt!

Lapinette - hur går det? Lyckades du supa tanten under bordet eller skrämma bort henne??

• Lapinette

Muggles - så du tycker jag är en tant?!!! Här ska det både drickas vin och köras i branta backar så det ryker. Tanten kom i natt precis som jag hade väntat mig. Jag är faktiskt inte ett dugg besviken då jag inte hade förväntat mig något annat.

• Lapinette

Snartis - åhhh vad skoj, då blir lägenheten säkert er! Hoppas de andra har droppat av. Dock var i ett sånt där hemskt par som hoppade in i budgiviningen igen efter att ha sagt nej typ onsdag kväll...det hela ledde till att dem som trodde att de hade fått lägenheten skulle till Paris och kunde inte fortsätt buda. De åkte torsdag kväll och torsdag eftermiddag höjde vi budet. He, he!

Svar på tråden När märker man av det?