• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Ahhh...nu läste jag Sweets inlägg och inser att Muggles trodde jag skulle köra från tanten (=henne) i pisten. Muggles - jag är faktistk mera tant än dig!

• BrudSommar2006

Blev hemma i dag också, mest för att jag hostar och är täppt fortfarande, har hostat sönder musklerna i rygg och mage och har rätt ont nu.

Lapinette, jag tycker ändå att ni kunde ta ett snack med släktingens make, se bara hur fint det gick första omgången med bröllopsplanerna tack vare er! Nu när det börjar bli lite tidsnöd och allt menar jag.

• BrudSommar2006

Izzie, har bf 28 maj så tyvärr börjar det inte närma sig med de stormsteg man skulle vilja, jag måste orka ta mig igenom flera månader till tyvärr.

Snart så, hoppas, hoppas att ni får lägenheten, vad spännande!

• BrudSommar2006

Snart så, blöda är inget bra men det är visst lätt hänt att man spräcker något blodkärl när man är gravid har jag läst så det är ju i och för sig säkert ingen fara. Skönt att du bestämt dig för att ta det lugnt i alla fall.

• Snart så....

Jag blödde i början av graviditeten och hade ont. Undra om det kan vara myomet som växer igen? Känns som samma onda inuti eller hur man nu ska förklara det.

brudsommar, du har varit sjuk länge nu, kan det vara graviditeten som gör att det blir så långdraget?

• Bröllopstokiig

Haha, ja jag ska spana! Men jag tror iofs att hon kommer först 24:e och då åker vi hem... Annars kunde det varit coolt att träffas i Åre av alla ställen

Idag har jag inte ont i svanskotan (sluta med träningen hjälpte uppenbarligen) men däremot i ena sittknölen i skinkan. Min jobbarkompis trodde det kunde vara ischiasnerven?!

• Snart så....

Muggles, tycker du ska gå på mödra-info hos sjukgymnast. De förklarar vilka smärtor osv man kan råka ut för. De går igenom skelettet med de olika ligamenten mm
    Man kan få som en smärta som liknar ischias men det är inte det.

• BrudSommar2006

Snart så, ja, jag tror att det är lätt att få sämre immunförsvar när man är gravid så att det tar längre tid att återhämta sig.

Jag undrar fortfarande vart den där fantastiska tiden som skulle inträffa månad 4-6 när man skulle må bättre än man någonsin gjort tog vägen förresten... Hoppas att ni andra hittar den!

• Snart så....

herrejävlar den sista som budar har dragit sig ur :D :D
    Nu ska mäklaren bara stämma av allt med ägarna osv så kanske vi skriver papper ikväll :D

• viktualia

Snartis - coooolt! *skickar över handen så du har något att hålla i om du darrar*

Svar på tråden När märker man av det?