• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

Just detv ja
    Mötet med kollegan
    jag skippade hela trasslet om att han betett sig som ett arsel. jag ställde bara en kort fråga om hans roll i mona projekt och jag tror han fattade den underliggande kritiken och frågorna.

Annars så känns det faktiskt skitbra nu. det här är det första mötet jag någonsin haft med honom som har gett någonting. det kändes konstruktivt och han var inte alls ett arsel som tidigare. Antingen så har han insett själv eller så fattade han av min fråga att jag undrar över hans beteende...

Nåja jag sket i att bråka och det känns bra. Hoppas att han bara nu taggar ner vad det gäller skvaller för chef osv. Men jag tänker inte agera nu utan nu är det lugnt.

• nu är jag fruL

ha ha ha
    ett inlägg till. vad jag är jobbig

nån undrade om boris.
    Han mår säkert bra. Märker inte av han så mycket. Känner ingenting av han och mår kanon.

bara för att jag skrev så så fick jag lite ont i magen ha ha ha

men jag har upptäckt att jag får lite ont nu när jag rider mycket. Då känns det att jag ansträngt mig lite för mycket och det känns då när jag går.

Jag red en ny häst igår som är extremt stark och försöker springa från jobb.... det känns idag kan jag säga. hade ju ridvärk sedan innan så...
    känns mycket när jag går men men.

Skulle aldrig falla mig in att sluta rida för det. Nähe ni. Har planerat in en hel del hoppkurser framöver och står i valet och kvalet om jag ska hoppa terräng/fält nu.
    det brukar gå väldigt vilt till med vårpigga hästar... så det kanske är lite dum,t.... men så jäääävla kul.

ha ha ha
    boris kommer snabbt bli övergiven till sin pappa för att mamma måste till stallet. Planerar att rida igen bara nån månad efetr förlossning. kanske korkat men....

• BrudSommar2006

FruL, kul att mötet gick bra och kul att du blivit på bättre humör av det hela. Hoppas att kollegan håller sig på mattan nu bara!

Ska du inte strunta i hoppningen, och speciellt terrängritt, den här säsongen, det är ju bara en säsong du missar, vore det inte synd om det hände något? Så har jag tänkt när islandsritter och annat kommit på tal nu under graviditeten att händer det aldrig annars så åker man väl av nu bara för att. Negativ inställning, jag vet, men för säkerhets skull liksom.

• Storasystern

Frullan - tack för tips och support. Jag har ringt till Sophiahemmet och fått en tid på tisdag! :) (ska åka skidor i helgen, så jag kunde inte tidigare ändå!)
    Sååå skönt att det går fort för en gångs skull. Annars tar allt så j-la lång tid!

Snartis - grattis till lägenheten! Det är häftigt och läskigt att vara med i budgivning!

• Page

Moppy; Ett stort grattis till dig! Hoppas att allt går väl denna gång!

FruL; Skönt att arbetsproblemet löste sig till det bästa! Det är sällan lönt att ställa till ett stort bråk även om man längtar efter det! Bra gjort att du höll dig lugn!

Sweet; Hoppas att humöret återhämtar sig, inte kul att känna sig låg! Inte omöjligt att, som någon nämnde, du är eftersemesternlåg.

Lapinette, Urrk för 80-tal *håller med* men det finns även pannband som är anpassade till dagens mode!
    Förresten, det är ju kanon att båda ska undersökas under samma period! Synd på tanten men snart vet ni om det handlar om otur eller om ni behöver lite hjälp vid barnskapandet!

Snart så; Håller tummarna stenhårt för att köpet ska gå igenom! Fasen vad kul!!!

• BrudSommar2006

Det där Sophiahemmet verkar ju himla bra, tänk att man inte vetat det!

Tycker förresten att det dykt upp en massa goda nyheter här i tråden nu, trots viss plustorka.

• Page

Ja, visst är det skönt Brudsommar! Man blir ju lite piggare själv när det går bra för andra!

• Lapinette

Syrran - ska du också åka skidor i helgen. Inte händelsevis i Tegfjäll/Duved/Åre?

• nu är jag fruL

syrran:
    Åhhhhh vad bra att du bokade tid!!!! Super. Om det är någonstans man inte ska gå och ha ont så är det i en ädlare delar

jag hade nog inte tänkt på allvaret och konsekvenserna innan jag fick min äggledar inflammation. Att jag då förstod att om man har riktigt otur kan man bli steril fick det att plinga till hos mig. Efter det så går jag alltid vid minsta smärta.
    onödigt ofta kanske... men det är ju inte direkt en stukad tumme man är orolig för...

ha ha ha
    när jag hade min inflammation var jag så ofta och hos så många innan allt löste sig så tillslut kändes det som varenda gyn i hela stockholm hade stirrat mig i skrevet
    ha ha ha
    tur att jag inte har problem emd gyn

så bra jobbat syrran!

snartis: har ni hört något emr om lägeneheten nyfiken... jag näeeeeee

värst vad alla ska åka skidor i helgen. Kul! Har inte åkt anågr skidor alls det här året...

vad det gäller hoppning så tänker jag fortsätta hoppa helt klart. men ni kanske har rätt, terräng är ju lite vildare och kanske borde vänta till nästa år.
    bestämde förresten med en ridkompis igår att vi ska på ridresa nästa sommar igen. den här går ju inte....

• BrudSommar2006

Värst vad alla ska åka skidor! Själv gillar jag inte snö och hoppas att eländet håller sig borta nu.

Svar på tråden När märker man av det?