• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Förresten er diskussion om tonåringar tycker jag var lite kul.

Jag har på ngt vis en alldeles egen teori och det är att man inte plötsligt kan börja prata och diskutera och "komma nära" sina tonåringar. Jag tror att en bra relation "förälder-tonåring" bygger på att man helt enkelt har ahft en bra relation under hela barnets uppväxt. De värderingar (grundläggande) som man har försökt ge sitt/sina barn under tidigare år är ju de som ens tonåring kommer ha. Sedan kan de revoltera mot detta eller vara allmänt jobbiga, sure, men någonstans har man ju ändå kvar "grunden" i relationen som man byggt upp gemensamt.

Ett par konmpisar till oss som har två söner som är typ 7 resp 12 nu sa att de tycker att när barnen är lika gamla som deras äldsta son så är det bara att hoppas att de "verktyg" man har gett sina barn räcker till för att de ska fatta hyfsat kloka och välgenomtänkta beslut. Detta tillsammans med att man alltid finns där för dem när de behöver en tycker de var det enda sätt de kunde "fostra" sina barn på. Och till viss del tror jag detta stämmer.

• Lapinette

Du är så klok Sweet!!!

• sweetstreet

Brudsommar,

Jepp!
    Han fick välja om han ville göra det hemma eller "på plats" och självklart gjorde han det hellre hemma än på en toalett" på plats.

Men jag tycker ändå det ska kännas lite underligt att sedan springa runt med sin burk på stan för att lämna den till labbet.

Det stod att han hade 90 minuter på sig från det att han "presterat" tills dess att han måste lämna in provet. Men det ska han nog hinna på. :)

• sweetstreet

Hahaha! Tack Lappis!!!!!!

Klok som en uggla och fertil som en kastrerad hankatt....! ;)

Hm, kan kastrerade hankatter ha PMS-hormoner som svirrar runt och gör dem deppiga?????? :o

*funderar*

• Lapinette

Kanske en steriliserad honkatt känner något?

• sweetstreet

Fast just pms???? Vet inte?

Men vad fan. Who ares anyway!?!

Jag är bara allmänt snurrig idag och lite ur gängorna.

Men det är skönt att du är på topp Lappis!!!! :) Det behövs några toppar för att ibland dra upp dalarna här i tråden. :)

• sweetstreet

Nu måste jag försvinna en stund för jag måste jobba! :o

• Lapinette

Jobba...??? Här är det dags att dra till gymet och jamma funk!! Sen hem och kolla in tanten som då säkert har anlänt med stormsteg.

Ha de!

• BrudSommar2006

Sweet, aha, då blir det lite tidspress i stället men jag förstår att han föredrog att göra det hemma.

Själv ska jag vila en liten stund nu och sedan tänka på middag.

Svar på tråden När märker man av det?