• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

JAAAAAAAAAAA!!!!!! Gör det FruLLis!!!!! :) :) :)

Så får man ätnligen träfa dig LIVE!!!! :) :) :)

Vore sååååå kul! Jag hoppdes ju förut att A.M skulle komma förbi men det blev ju ändrade planer.

• sweetstreet

Angående tanten så är det mest planering för ankomsten eftersom jag iten tror på denna månad. Hittade ju inte ens ägget! :o

Så då vore det bra om hon kom så man fick ordning på cykeln igen. Innan det gått ännu längre tid.

• Page

Hehe FruL, jag vill ju bara att den ska komma så att vi kan börja på nytt! Vi har knappt haft inochutsex den här månaden så jag vet att jag inte kan förvänta mig en bebis!

Och i väntan på tanten har jag inlett en massa onödiga projekt så att tiden ska gå snabbare!

*Ska förmodligen sy upp en klänning i Kina. Spänning och ett nytt plagg i ett! Letar som en galning efter en bild på den perfekta klänningen (har ej hittat den än). Mycket som ska kollas och planeras, modell, tyg osv.
    *Fått för mig att jag vill gå en sminkkurs!
    *Ska förmodligen köpa en kolonilott så det finns att tänka på där.

Och sen det största projektet av de alla: komma på hur jag ska få tag på pengar till allt.

Förresten, nu arbetar jag lite igen så det borde rulla in i varje fall lite pengar!

• mugglesfan

Har haft möte på eftm och snart sticker jag till Åre men jobbar in i det sista. Måste bara säga att det spritter lite försiktigt i magen, känns tydligare nu än i söndags/måndags - det var nog inte inbillning iaf

Page - kände du av tanten el inte? Förstod inte riktigt... Hoppas att du menar att du inte kände av henne!

• mugglesfan

Vad kul Page - har du hittat ett jobb?! Vad gör du för ngt skoj?

• Page

Inte så konstigt att du inte förstod Muggles, jag uttryckte mig som en kratta! Jag känner alltså INTE av tanten, men denna gång vill jag känna av tanten och önskar att hon kan komma så snart som möjligt så att jag kan hoppa upp på cykeln igen!

Det är säkert bebisen som sprattlar!!

Ha det så kul i Åre!

• Page

Det är inget nytt jobb, min brukare har kommit hem från utlandet! Så jag arbetar som personlig assistent nu igen. Ett arbete som suger extremt om man har otur med brukaren. Min är helt suverän så det känns inte som om jag jobbar, snarare slappar, äter gott, shoppar och gör roliga saker och får betalt för det! Och jag får klämma på brukarens hund!

• A.M.

Hej alla - jag svischar bara förbi lite snabbt - var tvungen att titta till er här inne! Ni verkar ha det mysigt som vanligt - kul!

Och har vi ett plus i tåden? Jag tänker på Moppy ... läste några sidor bakåt att hon plussat men inte vågade hoppas än ... Jag och Livia håller alla tummar och tår för Moppy - och er andra förstås också.

Åh Sweetstreet - jag tänker på New York nästan varje dag nu! Är så besviken att det inte blev en följa-med-maken-resa dit nu i vår. Det hade ju känts som om man då hade varit tvungen att ta chansen när man NÄSTAN blev bjuden av hans jobb. Men när det nu inte blev så insåg vi att vi nog har rätt mycket utgifter i år (dop, bröllop, nytt kök, nytt badrum, sommarsemester, bröllopsresa ...) så rena spontana nöjesresor är det liksom inte tal om i år. Suck.

Men kram på er allihop!

• mugglesfan

Hej AM - japp vi tuffar på! Kul att du tittade in!

• Lapinette

Jag är hemma nu och jag har fått testet som jag ska göra någonstans (en lista på läkarmottagningar som jag kan gå till). Tror jag ska knata över till Sophiahemmet även om Cityakuten ligger bättre till. Känns på något sätt bättre att jag går dit om även mannen ska göra sitt test där.

Svar på tråden När märker man av det?