• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

HEEEJ! Nu var det jättelänge sedan jag fick skriva något.

Först och främst - GRATTIS Moppy! Hoppas verkligen att bönan sitter kvar den här gången!

Och, du, när du kikar in igen, fastän du är försiktigt optimistisk bara - SÅ VILL VI ÄNDÅ HA DETALJER!!! När var hur??

Lapinette - vilken väldig fart det blev på er. Superbra! Bara en sak. Till mig sa läkaren att ett av proven jag ska göra (laktin) är känsligt för fysisk aktivitet - så att jag skulle ta hissen upp till mottagningen istället för att gå. så ska du göra samma test, ta ingen språngmarsch dit.

Har suttit på kurs i två dagar med världens svammligaste föreläsare. Det blev knappast en röd tråd genom ämnena, snarare kanske en röd streckad linje. Men lite nytta hoppas jag få av kursmaterialet.

Sweet - härligt att simmarna var pigga och fina. Ett litet steg framåt att veta det. Attans snabba var de som kollade också.

Det var säkert mer jag skulle kommentera - lyckades nog glömma det.

• vårbrud2008

Hej alla!
    Nu har vi börjat med att försöka få barn igen och då har jag en undran.
    Jag har inte fått tillbaka min mens efter missfallet när ska man då testa sig för att se om man är gravid, under förutsättning att inte mensen kommer. Ska man vänta på syntom eller när???????????

• Liten med Mindre

Låter klurigt vårbrud. Kanske vänta på symptom, eller när det gått kanske 6 veckor, så att du borde hunnit igenom en normal cykel med råge.

• nu är jag fruL

vårbrud: om du inte fått tillbaka din mens efter MF s¨å kanske det är så att du inte heller har fått tillbaka den ägglossning och alltså inte kan bli gravid än. Mens o Äl hör ju lijksom ihop.

Jag tror att det kan vara bra att ge kroppen en cykel att återhämta sig på. På det sättet så får ni ju också ett kvitto på att kroppen mår bra och är redo igen. det kan vara värt en månads väntan.

men visst jag först¨år mer än väl att ni inte vill vänta utan köra nu. Men jag tror att kroppen kanske behöver lite tid trots att ni vill skyynda..

MEN obs är att jag inte KAN någtot om detta detta är mina funderingar. kan du inte ringa en BM eller gyn och fråga dom vad dom säger.

Själv skulle jag nog ta det lite lugnt och se att kroppen kommer igång ordentligt. är kroppen redan svag kanske den inte orkar bli gravid.

• nu är jag fruL

usch vad jag inte orkar jobba.... har ingen motivation och inget driv... suck...

• nu är jag fruL

snartis förresten
    Hur gick det med lägenheten
    blevd et ni som fick den ????
    När ska ni skriva????
    eller skrev ni rent av igår???
    Jag är nyfiiiikkkkkennnnn!!!!!

kom hit nu och berätta för tant fruLlan!

• Snart så....

IIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!

IIIIIIIIIHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nu har vi skrivit papper :D :D :D

Så nu blir det flytt början av maj iiiihhhhh
    Vi är så himla glada så det är helt sjukt :D :D

• Snart så....

Nu måste jag läsa igen allt som hänt sen igår...

Om 1,5 timme bär det av mot sös, spännande/händelserik dag dag det här blev :)

• Liten med Mindre

Ååååh! Grattis Snartis! Vad kul att ni hinner flytta innan bebisen kommer.

GRATTIS igen!

Åh vad jag skulle vilja hitta något nytt att flytta till också!

• nu är jag fruL

snartis
    GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    fy faaan vad kul!!!!
    och fy vad kul att det blir flytt så snart!!!!

Åhhhh grattis igen jag blir helt till mig. har du inte annonsen för lägenheten så vi kan se!?

åhhh grattis igen
    och fy vad kul med UL idag. Håller tummarna att myomet har hållit sig på mattan och att lillen är på g och rickar loss när ni är där

Svar på tråden När märker man av det?