• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Har du inte gått igenom den massor med gånger redan Lapinette? Äh sova, när man kan prata strunt på BT??

• Page

Var är du och gaggar Lapinette? Ser inte ditt nick någonstans? Om du inte har ett dubbelnick och kallar dig för Liten kanin??

Har kärringsmärtorna mildrats?

• Lapinette

ha, ha...jag heter bara Lapinette, inget annat och jag chattar lite här och där .

Idag mår jag bättre i magen men attans vad ont det gjorde igår.

Godisautomatsring som du inte kan ha längre...lät som ett himlans bra projekt. Kan du inte göra ett örhänge av ringen istället (ett nytt projekt?)

• Page

Mitt senaste projekt i väntan på tanten ( förutom de tidigare nämnda) är en handväska. Köpte en barnplåtlåda med hantag och nu ska jag klä in den med något för att dölja Nalle Puh. Måste byta handtag också (grönt med texten: Tin box). Sen får jag säkert knåpa ihop lite fack och band i väskan så att jag kan ha saker i den utan att det skramlar och repar mobilen!

Tillhör kategorin: Saker jag vill ha men som inte finns att köpa. Lite som ringen men billigt så att jag kan kasta den om den inte blir som jag hade tänk mig och lagom pyssligt utan att det blir jobbigt eller stökigt.

• Page

JA!!! Mina hål i öronen har vuxit igen så det blir ett dubbelt projekt!

Är det Ipren som gäller vid mens eller härdar du ut?

• Frejis

Skriva till en psykolog och länka till tråden, jag är med :) men jag är inte så säker om jag vill offentliggöra psykologens svar här. Kan bli alltför avslöjande och pinsamt efter BM när hormonerna och psm-anstormningen har lugnat sig.

Barnvagnar, ja, det är rena drömmen, nu saknar jag bara ett pluss för att ha en legitim anledning att gå och frossa i alla små tröjor, barnsängar, etc. Men om jag någon gång blir gravid kommer jag att älska att kolla på barnvagnar. Jag tror nog att det har att göra med att jag gillar bilar - att köra bil är bland det bästa jag vet :)

Maken är bortrest, vilket innebär en perfekt ensam kväll utan onyttig mat (våren är näraförestående och jag ser fortfarande ut som en strandad val). Stoppar i mig lite frukter och knäckebröd i stället och kommer nog snart att komma upp i samma kalorinivåer som om jag har ätit en pizza och njutit av den. Nåja, jag anpassar mig och njuter av all mat i stället *typ*

Har shoppat en ljuvlig vårtröja och en top idag. Vill ha nytt, nytt, nytt :) kan detta tolkas som eventuell gravsymptom eller är det pms?

:)

• Frejis

Herregud vad ni har skrivit medan jag höll på med min monolog! *måste läsa ikapp*

• Lapinette

Page - har fått starkare piller av min gynekolog. Får endast tas i samband med mensvärk. En sån och jag klarar mig i 6 timmar.

• Frejis

Page - Att du är så pysslig av dig visste jag inte. Något med guld (läs ringar, örhängen, halsband) är fullständigt livsfarligt att föreslå eftersom det kan bli både dyrt och omständigt. Dessa behov är dock tillfredsställda för tillfället (maken skulle le nöjt om han läste det här).

Men... går det inte att förstora ringen?

• Page

Hahaha, nu gäller det bara att hitta en lämplig psykolog!!! Eller så tar vi betalt för tråden och säljer den som dokusåpa (får nog bråka mer då) och köper oss en gemensam resa för intäkterna!!

Småplock är sååååå gott! Ät en näve för mig också!

Strandad val och en vattenorm som har svalt en groda var på badstranden och visade upp årets bikinimodeller! Tror du att aftonbladet köper den artikeln?

Svar på tråden När märker man av det?