• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Halloj Tjejer!!!

Har läst ikapp nu.

Moppy
    Härligt att allt verkar flyta på denna gången!!! Lite symptom och så :)
    Jag håller också tummarna (såklart!), och jag tror inte heller att det är "farligt" att åka skidor. Tror det enda man ska göra är att vara lyhörd för signaler från ein egen kropp, för den säger nog ifrån om den inte "orkar" typ om man får tidig foglossning etc.

Mindre
    Gumman! Ibland är man lite låg, tyvärr. Skickar lite uppmuntringskramar!! :)

Syrran,
    fyyyyy för Japan!!!! :( Men kan inte mannen ev ta lite semester och komma över till Japan runt ÄL??? Fast det är såklart säkert svindyrt??
    Låter ändå positivt med att pergon har satt igång din cykel så bra!!!!!! :)

Koko!
    HÄRLIGT att du haft en så bra helg!!!! :) Känns som om du kommit ut ur tunneln nu tjejen! :) :) :)

Frejis
    hoppas att tanten inte kommer.
    *siktar in mig på henne och osäkrar vapnet*

Cicci,
    Kämpa på!!!!! Jobb efter semester kan vara tungt, men det blir ju kväll så småningom iallafall.

Muggles,
    Åååååååå vad skij med ULet. Även om du itne kände det som lika fantastiskt denna gången så måste det ändå vara skoj! Och sparkarna också! Mmmmm :) :) :)

• sweetstreet

Var är Snartis???????????

Hon har inte varit inne idag???

Kanske är det mer pappersskrivning och så för lägenheten?
    Hm, hoppas verkligen inte hon mår dåligt iallafall.

• sweetstreet

FruLLan,

Haha! Låter som om Boris kommer bli en riktig cowboy redan nu!!! :D :D :D

Jiiiiiihaaaaaa!

*svingar cowboyhatten och lassot*

• sweetstreet

SJälv är jag rätt seg.
    Våra vänner åker hem idag och jag sa hejdå i morse innan jag åkte till jobbet.

Helgen har varit jättekul såklart, men ganska "aktiv" så nu känner jag att jag nog egentligen skulle behöva vara lite "ledig" ;)
    Man har verkligen blivit "gammal". :o
    Efter att ha gått ut och haft rätt sena nätter i rad med en hel del alkohol så känner jag mig sliten.....

*gäsp*

• sweetstreet

Shit nu kör jag viosst en monolog igen!!!! :o

Jaja, nu har ju ni ställt om klockan i Sverige också så nu blir det ju 6 timmars skillnad igen. Så jag är väldigt "sen" igen.

Förresten!
    Lappis har jag inte heller sett till idag! Har hon försvunnit in i kakeldjungeln kanske????

• sweetstreet

Äsh, kasnke skulle man ta och jobba lite igen?????? :? :? :?

• sweetstreet

Fast å andra sidan är vi ju snart uppe i 6000!!!!!

Inte för att det är någon siffra att skryta med direkt (för oss!) men ändå.

Kanske vore det skoj att återigen stuffa över 6000-gränsen?! :)

• sweetstreet

Så jag pladdrar väl på en stund till...

• sweetstreet

Page förresten,

satte mig för att läsa dina texter igårkväll/natt, men ögonen ramlade ihop så det blev inte så mycket läst.

Förtydligande: det var inte för att jag tyckte texterna var trista eller så utan helt enkelt för att jag inte längre klarar att vara aktiv under 4 dagar med väldigt lite sömn, långa uppenätter och mycket vin/drinkar/öl....

Men jag ska göra ett nytt försök ikväll! Lovar! :)

• sweetstreet

Såååååå
    nu börjar det ju närma sig iallafall!!!!!

6000....

...here we come!!!! :) :) :)

Svar på tråden När märker man av det?