• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Jag är frustrerad - jag skulle behöva dela mig i 2 för att hinna med mitt jobb just nu. Vi anställde en ny för några veckor sedan och han har tagit en del av mina arb.uppg men nu har han gått och blivit sjuk. Aaaaaarrrrrhgh.

• _koko_

mindre - ja, det hade varit trevligt! Har sett att det finns en variant som lyser i mörkret, men jag skulle nog föredra någon fräsch doft... :D

muggles - Håller med dig ang äl och mens, har hört samma sak.
    Trist med jobbet, vet hur det är!

• mugglesfan

Det mest frustrerande är att folk frågar "hur långt är det kvar innan du är klar?" och det är ju oftast omöjligt att svara på. Man vet aldrig hur lång ett problem tar att lösa innan man löst det. Man kan liksom aldrig vara säker på att "om jag lägger ner 5h till i kväll så är jag klar i morgon". Jag HATAR att missa deadlines. Brukar iofs sällan göra det men i höstas hände det en gång och det är INTE kul. Man känner sig så misslyckad. Önskar jag kunde ta det mer med en klackspark som mina manliga kollegor tycks göra...

• mugglesfan

Sweet - hoho? Jag behöver sällskap...

• mugglesfan

Ååååhhhh, alla är ute och har det gött i solen och här sitter jag och kämpar med mina minnesläckor... Vill också vara ledig.

• _koko_

Jag är kvar, tampas också med en deadline...
    Fick iaf lite överbliven mat från ett möte, så jag behöver inte sitta hungrig. Alltid något!

• _koko_

Hahaha, ja, det är ju lätt att uppskatta hur lång tid det tar att hitta ett fel... :[

• mugglesfan

Åh, har du fått mat. Jag hittade knäcke i skåpet och Kaviar fanns i kylen. Men det blir man inte mätt på...

Just nu hoppas jag på "blame storming", dvs att jag kan peka på att felet inte ligger hos mig utan hos ngn annan Då kan jag peka med hela handen (el emails-handen eftersom de sitter i Tyskland): "fixa!" Hoppas hoppas...

• _koko_

Jag håller tummarna!
    De där tyskarna kan gott få göra lite rätt för sig. ;)

• _koko_

Synd att du inte sitter i stockholm, då hade jag kunnat buda över lite mat till dig.

Finns inget värre än att jobba över utan att få mat... :(

Svar på tråden När märker man av det?