• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • mugglesfan

Tja, vad skulle man göra utan Task Managern?!

Shit insåg just vad kl är! Oj oj oj, hur ska jag hinna klart...

• _koko_

Jag tycker också att det verkar vara skillnad, även om min sambo inte passar in i "normen".
    I princip alla man hör talas om är det kvinnan som tar tag i utredningen och ser till att hon blir ordentligt utredd, medan många män verkar få dras i håret för att klara av att gå och testa simmarna.

Samtidigt kan jag förstå lite att det är jobbigt att "prestera" - för det är ju det de måste kunna göra! Vi behöver "bara" fläka ut oss i stolen...
    Tror att jag skulle tycka det var jobbigare att behöva gå in i ett rum, försöka få orgasm, och sen komma tillbaka ut med en burk med en aladåb i...

• mugglesfan

HA! Kan se det framför mig! El klämma ut ett ägg - DET vore jobbigt!

• _koko_

Hahaha, ja, och gyn står framför med en håv för att fånga ägget...

Påskägg fick förresten plötsligt en helt ny innebörd. :D

• Snart så....

tjo här var det full rulle :D

Skulle roa mig med att titta på Gilmore och sen desperate men tji fick jag, det är hockey på tv

• Snart så....

bra att du påminde mig koko om godis till nästa vecka, glömde handla ett år och det gör jag inte igen
    att små söta barn kan bli sånna monster?

• Snart så....

har försökt vila 2 ggr idag men det fick jag inte för Kick´n, det blir ett väldigt liv så fort jag lägger mig i soffan.

Cicci, kul att magen börjar växa. trist att värdena var låga men det är bara att härda ut och äta tabletter.
    De där loppfröna har jag oxå hört bra om så prova de istället för katrinplommon.

• Snart så....

Koko & Muggles har ni gått hem?
    Var är sweet & Page då?

• sweetstreet

Sweet är tillbax men bara en kortis.

Har suttit instängd i ett rum utan fönster oh kollat i mikroskop så nu har jag ont i nacken. BUH!

Men sedan var det lunch UTE!!!! Sol och otroligt skönt även här i NYC!!! :)

men snart måste jag tillbax tilld et trista rummet... :( :( :( Stackars stackars mig....

• sweetstreet

Snartis,

du kasnke borde skaffa en gungstol??
    Då "vaggas" ju Kick'n men du får ändå vila! :)

Svar på tråden När märker man av det?