• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

kokos näe det har du jönte.....

fast just nu tvivlar jag som sagt på att jag ens någonsin haft lust.... och då är det ju inte bara hormonerna nu.

nåja maken ska iallafall få uppmärksamhet och det är ju i allt elände tur att nman fått tag i den bästa, lugnaste och mest förstående man som finns.
    Synd bara att jag inte tänder på honom också....
    så känns det5.

men nu ska jag sluta älta det här. JAg blir ju sannerligen inte kå*tare av det
    ha ha ha
    skulle fanimej vilja vara helt super spräng kå*t faaaan vad skönt det vore

men men....

Jag tror att det finns någon medicinsk årstids anlednig till att inga plussat nu de här månaderna. Förmodligen för att det är så jääävla kallt, mörkt och trist i slutet av året så att barnen kanske inte klarar sig.
    Djur föder ju inte heller barn i slutet av året så det låter ju inte heeeelt otroligt....

undrar om jag ska gå ner på stan (city) och möta maken om en timme. han ska köpa råbiff (ha ha ha han behöver vel biff i sin sextorka ) på hemköp.'
    sen kanske man skulle sätta sig på en solig uteservering och mysa....

• mugglesfan

frullan: det sista du ska göra är att försöka tvinga fram lusten, då kommer det aldrig att gå. Acceptera att det är såhär nu (fast det är jäkligt svårt det förstår jag!). Den kommer att komma tillbaka. Det är som när man är olyckligt kär - det känns alltid som att det aldrig kommer att gå över, men det gör det Helt klart hormonerna, och jag kände likadant i början av året. Det är inte kul Men min lust kom tillbaka så småningom. Jag tror det här är rätt vanligt men det pratas för lite om det. Jättebra att du dryftar det här ändå tycker jag. Jag har fö en gravid kompis som känner likadant... så som sagt, det är nog ganska vanligt.

• Snart så....

tjena galningar,

Har varit på kundbesök hela dagen och inte kunnat hänga här.
    iiiiii fick in stororder + några halvstora så är i princip klar med min del för i år nu :)

Hahahah satt på möte med kund (högsta hönset) och pratade så började Kick´n leva om som bara den. fick sitta och skruva lite på mig för det var väldigt obekvämt

Frullan: du är inte den enda som inte har någon sexlust. För min tog bäckenet+ blödningarna kol på den. Inte så kul att sexa när man knappt kan röra sig och blödit hmmmm... hoppas det vänder. Brukar det inte göra det i v25 eller nått sånt?

• Snart så....

nu ska jag smita ut på balkongen och sätta mig i solen ett tag :)

Koko, vad sägs om lunch på mån?

• nu är jag fruL

mugglesfan
    Åhhhh TACK!
    vet inte riktigt varför
    men jag fick små tårar i ögonen och kände mig lättad av vad du skrev.
    Tack!!!!!

Vaddå hormoner i mig
    vaddå känslig

och jag som hävdar att jag inte märker av graviditeten på något sätt....
    ha ha ha
    snacka om obefintlig självinsikt...

Näe hörrni
    TACK allihopa.
    Ni är faktikst helt fantastiska allihopa!!!
    TACK!!!!
    för att ni orkar lyssna på min eviga sexhistoria och allt jidder.
    Och att ni kommer emd kloka råd och bara är BÄST:
    jag älskar er alla (ärligt)
    ni är superba!!!!!!

åhhhh vad jag bara kände åhhhhhhhhh

vistt är jag bra på att uttrycka mig

• nu är jag fruL

heeeeeeeeeej snartis .-)
    kul att du dykt upp!!!!!

jag vill också luncha med nån nån dag.....

• Liten med Mindre

Var skulle du annars få dryfta dina sexbekymmer FruLlan?

Vem skulle annars vilja lyssna på mina otrevliga drippdropp okvädingsord?

Vem skulle annars diskutera aladåbens vara eller icke vara och betydelsen i det?

TACK alla för att ni finns, och åtminstone låtsas lyssna. ;)

PUSS o KRAM!

• Snart så....

Frullan: jobbar du i närheten av stan nu?
    Slutar 12 på ons så kan luncha med dig då? :D

• Snart så....

ahhhhh *nöjd* glass och solstol på balkongen, kan det bli bättre på en fredag?

Svar på tråden När märker man av det?