• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

kan berätta hårresande historier på lunchen om du vill om mina 4 utdragningar.
    ujuj snacka om problem jag hade :(

• Snart så....

tjo nu är det dags för mig att åka :)

• Liten med Mindre

Ingen som vill veta hur det gick med min senaste visdomstand heller. Hugaligen!

Men - på tal om tandläkare. Funderar på att byta då min ligger så oländigt till. Har ni tips på bra tandläkare och tandhygienist (eller någon som gör både och), centralt inne i Stockholm eller Sundbyberg så tipsa gärna.

• _koko_

Uääääh, vad gör ni med mig?!!!! NEJ, jag vill inte höra hemska historier, varför har ni alla haft problem med visdomständerna?!! Kan inte någon berätta en solskenshistoria i stället??? :D

Mindre - återkommer efter onsdag, då vet jag om jag VERKLIGEN kan rekommendera min tandläkare. ;) Hon finns på tegnérgatan.

• Liten med Mindre

koko - min första tand märkte jag inte när han puttade ut. Därför blev den andra en sån mindre trevlig upplevelse. Trodde alltid att det gick så lätt. Det gjorde inte ont, det var bara obehagligt.

• Liten med Mindre

Ont gjorde det däremot förra gången hos hygienisten, har aldrig varit med om maken. Det kändes faktiskt som om hon var klumpig och inte mitt tandkött det var fel på. Så dit vill jag inte tillbaka.

• Frejis

Koko, din tandläkare finns ju på samma gata där jag bor. Staden är inte så stor som det verkar vara :)

Nä, nu måste jag till doktorn. Håll tummarna tack, jag börjar redan nu bli kallsvettig :(

*hatar tändläkare*

• nu är jag fruL

jag har solskenshistorier kokos!
    jag har dragit ut tre av mina visdomständer och knappt känt av det.
    bra tandläkare i kombination med raka rötter gör att det går kanon. sista var kanske lite knepig... men ähhhh det gick asfort ändå!
    fast "knaket" är lite läskigt....
    ha hah ha

• viktualia

Mindre - på universitetet där jag jobbar finns det tandhygenistutbildning. Och de behöver försökspatienter - något som jag käckt nappat på. Det tar ju rätt lång tid eftersom studenterna är så himla noggranna, men de är väldigt försiktiga och duktiga.

I Sthlm är det väl KI som har sån utbildning...

• Liten med Mindre

Vickan - tid är ju en annan anledning att jag vill byta ställe. Det nuvarande ligger 45 min på motsatt sida stan från där jag bor.

Så utbildnings-praktik är nog inte rätt. Men annars är sånt väldigt praktiskt. :)

Svar på tråden När märker man av det?