• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Vickan, jo det är här på KI som tandläkarutbildningen ligger men jag tror att besökskliniken är på Huddinge så det är ju en bit att åka. Själv har jag tandläkarskräck så att studenter ska ge sig på mina gaddar känns inte aktuellt. Men det är flera här som går dit och tycker att det är helt fantastiskt bra, fast det tar tid för de måste hela tiden vänta på att läraren ska komma och godkänna så man kan få ligga där med öppen mun ett tag tydligen.

• viktualia

Mindre - oooops... jag tänkte inte på det - sagt med Peter Dalles röst.... fniss fniss

och Brudsommar - japp man får gapa ganska länge.

• _koko_

Alla tog visst lunch, inte bara jag, snartis och fruL. :)
    Vad mysigt att äta lunch med er, det måste vi göra fler gånger! :p

Nu måste jag nog försöka jobba lite...

• nu är jag fruL

tack för en super trevlig lunch snartis och kokos
    det var precis lika trevligt som vanligt.

Boris är dock så här ett par timmar efter maten hungrig igen... suck. men observera att det är boris och INTE jag!!!!!

hoppsan vad jag inte har lust att jobba!!!

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    ha ha ha
    hade inte kollat efter nya meddelande på ett tag så jag såg inte att du varit inne.
    KLART att vi ska göra det igen och oftare!!!!

Du vet ju liksom vart jag befinner mig på dagarna så det är ju bara att komma.... när du är här i krokarna alltså!!!!

Planerar förresten redan alla eftermiddagar på snartis nya balkong

• _koko_

Jaaa, det tog mig 10 minuter att ta mig dit, så det gör jag om när som helst! :)

Ja, hur var det nu, hade ni stor balkong, snartis? Så den håller för alla flodhästar menar jag. :D Hoppas allt går bra hos läkaren nu!!

• Snart så....

tack för lunchsällskapet kokos och Frullan :D
    Lika roligt och trevligt som vanligt :)

Hahhaah Frullan bara vi tar en promenad innan vi häckar med fika på balkongen :D

Nu har jag varit hos läkaren och hon tog cellprov bara för säkerhetsskull. Började blöda nästan direkt när hon undersökte och riktigt så enkelt ska det inte gå hmmmm..
    Så nu är det bara vänta till svaren på provet kommer och ska tillbaka och diskutera mer nästa vecka. Hon ville även veta resultaten på ULen som görs imorgon så ska vi prata om sjukskrivningar/framtiden då.

• _koko_

snartis - jag började också blöda (från livmodertappen) direkt sist jag tog cellprov och det var inget konstigt enligt min gyn. Men det kanske är annorlunda när man ha myom/är gravid?

Jag hade hur som helst inga cellförändringar då (i höstas).

• Snart så....

koko, ingen jättebalkong som vissa har i sjöstaden men större än den vi har idag. Några flodhästar får helt klart plats :D :D
    Annars kanske flodhästarnablir förpassade till bryggan vid kanalen hahahah

• Snart så....

koko, hon hann inte ens börja med själva provtagningen innan jag blödde. såhon fick torka några ggr innan hon kunde göra den.

Svar på tråden När märker man av det?