• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

snartis - googlade och fick, föga överraskande, en träff på FL:
    www.familjeliv.se/Forum-2-11/m7518144.html - verkar vara lite skilda meningar kring det.

12 vid medis blir bra, dit kan jag ta tunnelbanan. Är dock dålig på lunchställen där, men det kanske du eller fruLlan kan bidra med?

• Snart så....

koko, gillar du sallad till lunch? det finns il Piato där :)

• Snart så....

Får kolla på FLs hemsida hemifrån, får inte gå in på den från jobbet *suck*

• Snart så....

hoho Frullan var tog du vägen?

• BrudSommar2006

Frejis, lycka till på kontraströntgen, jag har ju som sagt hört att bara den i sig kan hjälpa eftersom den rensar vägen. Vi har bekanta som blev gravida veckan efter en sådan röntgen så lycka till!

• _koko_

frejis - vi har en tid inbokad där, det är vul när jag sprutat i en vecka för att se att äggblåsorna växer som de ska. Denna tid är på morgonen 26e april om jag minns rätt (har inte skrivit in det i kalendern ännu). Sen går det inte att säga exakt när det blir, utan vi har fått v18 preliminärt för äggplock och återföring (ET som det kallas).

Spännande med din kontraströntgen, har hört att vissa tycker att det gör ont, medan andra inte ens känner nåt. Håller tummarna för att du tillhör den andra kategorin.

• _koko_

www.ntf.se/konsument/fraga34.asp - får du gå in här då?

Jag är inte kräsen, förutom att jag varken äter vete eller mjölk, då. :D
    Sallad är det som brukar funka bäst av den anledningen. Vilken uppgång är närmast?

• Snart så....

koko, mitten uppgången, då kommer du ju ut mittemot medis.
    Har sms:at frullan, se om hon svarar

• Frejis

Koko - v 18, då är det alltså i början av maj. Spännande!

Misstänker att jag kan tillhöra kategori nr 1 som ligger med benen i vädret och säger: aj aj, spänner sig och blir alldeles kallsvettiga. Doktorn ordinerade ipren före besöket, men jag undrar om det räcker. Rapport avlägges imorgon om jag överlever ;)

Kul för er som ska träffas på lunch. Själv ska jag till tandläkaren och gapa stort... :( börjar man bli gammal när man har fler läkarbesök inbokade på ett par veckor än vad det blir under ett par år? Det måste iaf vara tecken för någon psykisk åkomma.

Svar på tråden När märker man av det?