• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Nä - även privatanställda är kvar på jobbet.

Har insett att jag har mycket att göra, och lite tid eftersom det är en massa saker inbokat efter jobbet. Ska nog ta med lite papper hem och läsa...

En dryg timme kvar i alla fall. Attans att jag tog hem påskägget jag fick igår. Hade velat äta lite godis nu. Får knapra äpple. Är ju egentligen inte hungrig...

• Storasystern

Nu ska jag äntligen få gå hem och vila upp mig inför Japanresan!

Lycka till med äggen allihopa! :)
    Glad påsk!

• nu är jag fruL

hej då alla raringar
    Nu har jag lämnat in den sista rapporten för den här torsdagen så nu drar jag

se till att Ägga upp er ordenligt i påsk nu och ha det suuuuuper allihopa!!!

Puss och kram
    fruLlan

• Liten med Mindre

Glad Påsk ni som drar!

• Liten med Mindre

OK, Glad Påsk ni som är kvar också. Nu får jag ledigt!

• Lapinette

GLAD PÅSK och se till att få många ägg!!!och då helst dem utan choklad och med en liten simmare som hittar dit.

• start september

Nu är det nog bara stackars jag kvar på jobbet

Kass planering och att man vill lämna snyggt efter sig gör att jag sitter ett tag till. Men sen ska jag hem och packa för imorgon åker vi!!!!

• nenne78

hel alla schexy hönor! Blir ni äggade så ni får pippi eller tvärtom???

Det var ju ett tag sen och som en del av er kanske vet har jag varit i Thailand och sen har jag börjat på nytt jobb med ryggen (och därmed skärmen) riktad rakt mot chefens inglasade rum. Inte så användarvänligt för BT.

Nu är ju mitt dilemma att jag som sagt börjat nytt jobb och har 6 månaders provanställning - det är verkligen min högsta dröm att få jobba här men vad gör vi då med alla ägg i korgen? Vågar man chanssa och råka bli satt på jäsning över sommaren (fast jag veeeeeeeeeeet ju av erfarenhet att det inte går så lätt ) Hur skulle ni ha gjort?

Sen shoppade vi loss på kondomer på Cabbages & Condoms i Bangkok (and it's ribbed for YOUR pleasure) och de måste ju rimligtvis användas upp innan de torkar ihop.

Fan om det kunde passa någongång!

Verkar dåligt med plus nu i vår - blir det en booom?!?! Hoppas det!!! Jag håller som vanligt tummar och tår!

• Izzie

GLAD PÅSK allihop! :)

Trist Sweet att det bara blir en massa jobb för dig... Du får se till att hitta på något kul på kvällarna iallafall. Har du fått något svenskt påskägg skickat till dig? Skickar lite uppmuntringskramar till dig iallafall!

Nenne - Grattis till nya jobbet! Jag tycker nog annars att du ska köra på. Som sagt, det är ju inte så enkelt och det verkar uppenbarligen ta sin tid, så jag tycker att du ska köra. Om företaget är vettigt låter de nog dig stanna. Om de hanterar det hela ruttet är det kanske inte rätt företag att jobba på ändå? Lycka till!

Nä nu ska jag hem till mamma på påsklunch!

Kramar!

Svar på tråden När märker man av det?