• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

Så klart jag vill med men måste verkligen passa plånboken nu inför flytten.

Jag är en sucker för tapas, hmmm kan det bero på att jag är halvspansk?? :D :D

Kom på att jag ska till kiro på torsdag så kommer vara i stan kl 16,30, någon som slutar tidigt och känner för att knata runt lite?

• Liten med Mindre

Caliente och CiaoCiao funkar för mig med. Allt funkar för mig, utom McDonalds. Fast då kan jag ju äta glass till middag.

Välj någon där det finns flest alternativ för våra älskade allergiker, fiskätare, och flyttsjåare. :)

• Snart så....

på tal om tänder, min ena rotfyllda tand sprack i två delar i helgen så måste även till tandäkaren :(
    Funderar på att provisoriskt laga den och fixa den nästa år när taket för tandläkarkostnader har införts. Kommer kosta flera tusen att laga

• nu är jag fruL

ajjjjjjjjjjjjj snartis
    Sprucken tand låter inte kul

men för sjutton ska vi ta caliente då? kokos bokar du bord? det var helt fullt sist jag var där så det är nog ett måste att boka.

snartis
    Jag kanske kan komma lite tidigare men inte sååååå tidigt....

var är cicci idag då?
    Är hon fortfarande ute och åker nya fina bilen. Eller är hon hemma och provkör den nya barnvagnen

• nu är jag fruL

var är min motivation och arbetsork????

hallååååååå
    energi

hallååååå
    lusten
    hjallååååååå

• mugglesfan

ah, lyckades hitta en gnutta energi och jobba lite till men nu är det fika va?! stod emot att äta pizza (mina jobbarkompisar ville absolut gå till en pizzeria idag trots att jag inte tycker det är nyttig mat) och stod även emot att köpa en glass fast det sög i glasstarmen.

Nu blir det blodapelsin + järntabletter.

BrudSommar: var det inte du som tyckte det var lite knepigt att ta järnisarna med ngt C-vitaminrikt? Jag har köpt C-vitaminbrus som jag sköljer ner tabletterna med - det blir både C-vitamin och extra vätska. Funkar skitbra! (Men piggare vet jag inte om jag blivit?!)

• mugglesfan

inte är den här iaf frullan

kanske har din och min ork flugit till Bahamas och ligger just nu på stranden och dricker drinkar de jäklarna?!

• Snart så....

tur att tanden är död så känner ingenting annars hade det nog varit illa...

Vilken av Caliente restaurangerna ska vi gå till? såg att det fanns 2?

får roa mig ett tag på egen hand i stan, när kan du komma in Frullan?

• Snart så....

Näää vad är arbetsork? jag har hur mkt som helst att göra men bara orkar inte...

• nu är jag fruL

mugglarns
    men då förstår jag verkligen att min ork varit borta så länge om den har såååååå trevligt

så kan jag till och med unna den att stanna lite längre.
    Så fruLlans ork, ta du en till rejääääl stor grogg där med mugglans drink så ska vi sitta här hemma på jobbet, vara less och dricka.... alkofritt......

Svar på tråden När märker man av det?