• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

fruL - graviddiabetes tycker jag verkar läskigt! Tänk vad skönt när du har berättat för din chef!! Äntligen!

Katterna uppskattade nog inte min sång, eller så var den väldigt sövande, för de ligger och sover på sängen nu... :D

• Snart så....

tjo i tråden,

GRATTIS Syster till plusset :) :) :) roligt att det börjar komma lite pluss i tråden nu :D

Frullan: det var säkert Boris du kände i helgen. Spännande med UL:et imorgon, att få se h*n leva om hahaha...

koko, stackare" sjuk och tandvärk ingen rolig kombination. Sjung du för katterna, låter det för hemskt så kan de alltid gå ut igen :D

Usch nu känner jag mig riktigt elak/gnällig men få se om jag kan hänga med på torsdag. Vill hålla i pengarna lite inför flytten och tyvärr så det enda jag kan äta på Tranan är dyrast :(

• _koko_

Åh, vickan till undsättning som vanligt! :D
    Gillar inte fredells - deras rabatterade offert var högre än listpriserna vi fick se på andra ställen när vi skulle renovera badrummet...

Ska kolla eniro som du sa!

• BrudSommar2006

Muggles, jo jag tror du har rätt om trosskydden men jag klarar mig absolut inte utan. Jag sover utan trosor men tror inte att det räcker ur luftningssynpunkt egentligen. Har provat canesten salva till och från i fall att det kan ha med svamp att göra utan att man vet om det och lite kanske det hjälper i ett par dagar då men sedan är det likadant igen. Känns ju i och för sig inte som svamp men å andra sidan så känns ingenting som det brukar just nu!

Trodde ju att jag hade fått urinvägsinfektion när det började bli besvärligt att kissa men det var det ju inte och nu har jag vant mig vid att det är krångligt att gå på toaletten. Verkar som att man får vänja sig vid det mesta...

• _koko_

snartis - Nej nej, har någon av oss inte råd går vi nån annanstans! Förstår att du vill hålla i pengarna. Samtidigt dricker du ju inte vin, och det är ju det som brukar bli dyrt på notan... ;)

• Snart så....

koko, kolla på Bygg Ole eller Lissma Bygg.

• Snart så....

koko, hahahah ja vinet/ölen brukar ställa till det
    Bestäm ni hur ni vill göra, låt inte mig förstöra för resten av er....

• BrudSommar2006

Ja vad skulle vi göra utan Vickan!

Nu ska jag sitta i möten under eftermiddagen, usch, det kommer bli jobbigt, jag har dessutom börjat få ont i svanskotan, kan det vara den omtalade foglossningen tro. Har alltid trott att den skulle sätta sig i fogarna fram.

• viktualia

Koko - jag fick två träffar på brädgård i det jag tror är din kommun.... gulasidorna.eniro.se/query&search_word=br%E4dg%E5rd&geo_area=sollentuna

Jaaaa utan mig... då kanske JAG skulle jobba lite mer... ha ha ha

• Snart så....

Frullan: körde förbi Ryttis från kundbesök idag. Lektioner på utebanan och flera var ute och galoppade överallt, gissa hur sugen jag blev på att rida??
    Shit höll nästan på att stanna bara för att få sniffa/titta på hästarna :D

Svar på tråden När märker man av det?