• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • _koko_

MEN, är det bara ni söder som stan som bygger hemma eller?? Vi har bara k-rauta beijer och bauhaus... hmmm... bauhaus skulle kunna ha...

• 4:e Maj

mugglesfan
    Ok. Ja, det ar i ar, 3 veckor kvar.

• Snart så....

koko, hahahha det verkar inte bättre. Vad gör ni norr om stan då? ut i skogen och hugger ner träd själva?? :D

• mugglesfan

Åh, jag känner mig helt orkeslös idag, har ingen lust med någonting (på jobbet). Skulle vara såå skönt att få lägga sig och sova middag nu - gäsp! (Jag sover ALDRIG middag, när var jag såhär trött senast?!)

• _koko_

snartis - haha, ja, eller så är vi rikare och anlitar hantverkare som får handla åt oss. :D :D :D

Grr, eniro är superslö idag!

• viktualia

_koko_ - men!!! *hoppar upp och ner*

funkar inte länken jag la ut??? har jag gissat rätt på din hemkommun? *nyfiken JÖÖÖ*

• Lapinette

...Caliente, det var det stället jag föreslog för någon vecka sedan. Tapas passar både liten plånbok och stor mage...samt att jag bor runt hörnan .

Tala bara om vart jag ska infinna mig så kommer jag.

• nu är jag fruL

snartis
    Du MÅSTE med!!!!
    så det så....
    så om tranan inte passar plånisen så får vi hitta ett ställe som gör det!

caliende var jag på för några veckor sedan... helt okej men inte så där super...
    men stället spelar absolut ingen roll alls för mig. Så välj ni.
    Tyvvär så har jag sååån super ide torka att jag inte kan komma med föslag själv....

men snartan du SKA med!

• Lapinette

Någon förslog ju annars Ciao Ciao vid Odenplan. Dock tror jag att vi behöver boka bord då det alltid är knökfullt där.

Svar på tråden När märker man av det?