• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Frejis

Nu måste jag springa iväg till skolan. Annars bli jag sen som vanligt. Kramar till alla! :)

• Victory

Tack Mindre! Vad bra att FruLlan har bestämt det, då kan jag ju var lugn!

Jag har gjort ett VUL och allt såg bra ut, men inga blodprov eller nåt. Problemet ligger väl mest hos maken och hans "leveransproblem", men hur söker man hjälp för det?! Det är ju psykologiskt, innan vi började försöka var det inga större problem vad jag kan minnas. Vi gör väl ett försök i maj också, sedan har vi försökt i 1 år. Kanske söker vi hjälp då.

• nu är jag fruL

jag säger brunch redan i april. varför vänta till maj????
    Näe jag kan en helg snart framöver, vad säger ni?

• Liten med Mindre

Victory sök hjälp efter ett år, gå till gyn för egen del, och prata med dem även om mannens problem så kan de säkert hänvisa er vidare.

Varför inte pröva er hemsnickrade metod igen - det kanske lättar pressen?

• Meddelande borttaget
  • Liten med Mindre

Brunch - jag skulle kunna nästa helg tror jag. Om det inte är för soligt och vackert, och om inte maken vill tidigarelägga Falun en vecka.

• Victory

Hmmm... jag vet inte om jag är så sugen på heminsemination igen. Inte riktigt som man tänkte sig att bli gravid. men men... allt är tillåtet i jakten på plusset, var det inte så? Det kan nog hända att metoden dammas av igen.

• Liten med Mindre

Nu Mindre är det verkligen dags att jobba.
    SKÄMS på mig!

Hej på en stund!

• Victory

Vi ska förresten börja med målningen och tapetseringen i huset i helgen! Äntligen! Se, det finns annat i livet att tänka på ocskå!

• Victory

Ja, jag måste också sätta igång att jobba nu om jag ska kunna sluta efter lunch!!

Svar på tråden När märker man av det?