• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Izzie

jag har plussat!!! :d :d :d :d :d

• Izzie

nämen, det skulle ju bli stort så ni säkert såg det!

jag har plussat!!! :d :d :d :d :d

• Izzie

Fortfarande inte...
    Förbannat oxå.
    Ja ja, ni har fattat va? ;)

• Frejis

Här går jag in en fredag kväll och tittar och tror inte mina ögon: ETT PLUSS :) jättestort grattis Izzie, gud vad kul! :) det blir ju ett gäng som plussar i april, jätteroligt. Kanske är det våren som gör susen... och en massa bebisar kommer att födas i december :)

Jättegrattis igen :)

• vårbrud2008

Izzie
    GRATTIS!!!!!!!!!!!

Hur käns det????

• BrudSommar2006

Izzie, stort grattis!!! Vi hoppades ju på dig! Vad kul, hur var det nu med detaljerna, har vi fått dem redan tidigare i tråden kanske? Njut av plusset under helgen nu!

• Victory

GRATTIS IZZIE!!! Jättemånga kramar (så jag kanske smittas av dina gravbaciller)

• mugglesfan

Grattis Izzie!!! Detaljer - du måste ge en rapport på alla symptom etc - det tillhör när man plussat!

Själv gick jag in och skulle rapportera min senaste - riktigt grova - alzheimergrej. Jag gick ju på stan idag med en kompis efter jobbet och jag hittade riktigt många fina grejer på H&M så jag köpte för 1000 kr. Sedan var vi på en uteservering och satt i solen och drack pilsner (ja, vissa i gänget gjorde det ). Kassen ställde jag nere vid fötterna (nu börjar ni ana vart det barkar va?). Efter ngn timme bytte jag plats till andra sidan bordet för att hamna mer i solen och kassen stod kvar där jag lämnat den. Sedan gick vi därifrån, åkte och handlade pizza, åkte hem till oss några st och de fortsatte dricka öl. Vi tittade på "Före-Melodifestivalen-programmet" och nyheterna och plötsligt slog det mig - kassen! Den blev ju kvar på uteserveringen. FAN vad sur jag blev på mig själv. Jag menar, ärligt talat, hur kan man glömma det man precis har handlat??? Jag var helt säker på att det var kört men maken övertalade mig att åka ner och titta om den var kvar. Hela vägen i bilen förbannade jag mig själv - dunkade mentalt pannan mot ratten. Men personalen som höll på och plockade ihop bord och stolar (solen hade ju gått ner så allt folk var borta ) hade faktiskt hittat den! Jag fick tillbaks den - pfui! Det känns som om jag har vunnit 1000 kr!!! Men man blir ju nästan rädd för sig själv. Och BM som sa i veckan att man blir mer förvirrad, tankspridd och "utan hjärna" när man blir gravid. Hon har så rätt!

• mugglesfan

Synd att det inte var lite action här ikväll - killarna tittar på tråkig Bondfilm i vardagsrummet. Får väl joina dem då...

Svar på tråden När märker man av det?