• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Suck - har inte gjort någonting vettigt idag. Surfar runt och försöker hitta någon lösning på mina magbekymmer.

Förutom att jag skickat ett (i mina ögon) provocerande mejl till ledningsgruppen. Får väl se vad det bär med sig. (Jag är inte van att vara den som pekar ut besvärligheter offentligt.) Som jag mår idag är det ju helt rätt dag att vara besvärlig mot folk. :D

• Moppy

Lappis - det låter plussitivt. jag fick också ont i "bröna" och vaknade på natten när jag låg på dem...

Lili - grattis!

• Lili 2006

Tack för alla grattis!
    Lapinette - tycker också att det där med brösten låter bekant. Om det är nån "tröst" så kan jag säga att ömheten bara tilltar!
    P*ippa på flickor så ska ni se att det blir plussitivt!

• Lapinette

Lili - Grattis! Det inger verkligen hopp när vi helt plötsligt har fått igång det med plus igen på tråden. Känns verklingen positivt efter denna torka vi hade i jan - mars.

Muggles - härligt fast ohhh så jobbigt att flytta. Orkade du eller stod du mest och pekade, ställ det här, där...nej jag menade i den hörnan.

Sweet - du sover nog så sött just nu men jag hoppas att det går bra på ditt besök. Ska bli intressant och höra vad nästa steg är för er.

• Storasystern

Lappis - hoppas att du kan rida på vågen och dra barnvagn med april-plussarna! :)

• vårbrud2008

Nu har jag deffinitivt ägglossning och vi fick till det igår så nu får man bara hoppas och hålla tummarna.
    Sambon tycker att det är hur kul som helst att vi håller på och övar så mycket.
    Har verkligen fått tillbaka sexlusten så det är bara att köra på.

Grattis Lili!!!!

• Moppy

Nu ska jag ut och luncha - blir givetvis någon fettig pizza eller liknande. Det är det enda jag kan äta :D :D

kram från valen

• Liten med Mindre

Väldans vad tyst det blev.

Äter ni långlunch en måndag?

*sällskapssjuk*

• Lapinette

Skulle vi ha fått till det denna gång och få ett barn typ 27 december så ska jag nog gå och spå mig hos den där damen i Frankrike. MEN...jag tror inte på spådomar och har inga som helst känningar. Tanten kommer i veckan, absolut.

• Lapinette

Och Mindre - japp, det blev långlunch först med en kollega och sen en annan (som åt lite senare). Allt för att inte börja arbeta igen.

Svar på tråden När märker man av det?