God Förmiddag i tråden!
Åhh här händer det lite saker.
SWEET: kram till dig och vad skönt ändå att det har kommit svar! Säger som de andra att du/ni kunde ju hållt på och på så sätt "slösat" tid, nu ska du se att allt löser sig!
LAPPIS! Shit vad spännande! Jag fick ett hugg i ena bröstet på BIM dagen, sen kom det inte tillbaka. Det jag reflekterade över var nästäppa och att jag kände som jag skulle bli förkyld ungefär 3 dagar innan BIM. Sen hade jag inga andra symptom. Lite illamående någon dag efter BIM, men jag kunde lika gärna varit bakis... Låter lovande! Kan inte hjälpa att jag tror det har tagit sig denna gången!. Humörsvängningar hade jag med precis runt BIM, kände mig super irriterad.
Det är så kul när det nu har kommit lite nya plus i tråden, man känner igen sig så väl! Skti skoj att följa alla, för det är ju olika resor alla går igenom!
Ag inskrivningen, jag skrev in mig i vecka 8 tror jag (väldigt tidigt). Det var inte så märkvärdigt, man fick ta massa prover och blodtryck. Sen gick de igenom hela skjukdomsbilden från liten till stor om det var ngt särskillt... inget mer. Fick massa tider för NUPP och sådant, eftersom vi hade bestämmt oss att det skulle vi göra. Det är först nu som jag börjar springa var 3e vecka hos BM, jag ska dit i morgon
Men förstår att ni längtar!
Min lill* bebis lever runt lite mer denna veckan. H*n är bra, han har sovtider nu, så man har lärt sig lite. Han sover oftast på nätterna, tack o lov, så behöver jag gå på toa tar jag mig jätte försiktigt upp ur sängen så jag inte väcker den lille! För så somnar man ju aldrig om igen... hmm inte så mycket att rapporera nu, men kanske något skoj i morgon efter att man har varit på MVC.
Tänk att det bara är 11-12 veckor kvar till jag har BF !!!!!!!!!
Aj aj aj... såg en film i går på nätet om förlossning, då kände jag att jag inte ville
Usch vad det såg ut! Måste gjort så oooooont! men men... ut ska den ju, så det är bara att förbereda sig!
Jag hoppas att den kommer vara liten, iaf litet huvud!