• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Lapinette

Varför gjorde jag en sur gubbe?? Borde ju ha varit en smiley istället

• _koko_

Äsch, skiner inte solen i stockholm kan den ju knappast skina någon annanstans! :D

Lappis - kommer du på söndag förresten? Eller blir du fast i gårdstädningen hela dan?

*försöker ignorera dina uppenbara symptom*

• viktualia

Koko - det är klart att solen skiner i min jobbstad!!! hi hi hi!

dags att dra mot husvisning! hörs!

• Bröllopstokiig

Lappis! Symptom kanske? Menar tröttheten

• Snart så....

nu har jag kommit hem från kundbesök och fick en ordentlig kalldusch när jag läste ett mail från chefen.
    De har anställt en tjej på en av dem fasta tjänsterna och hon jobbar redan idag på jobbet. Shit det är totalt uppror på kontoret efter det mailet gick ut, hon är nämligen otroligt dålig på sin nuvarnade tjänst och kommer enbart sabba på denna nya tjänsten. Hon är en av dem som fick sparken under omorganisationen och alla var lättade av att bli av med henne.
    Alltså tjejen är trevlig och så men jobbmässigt är hon en vandrande katastrof. Jag vet inte hur många arga samtal jag fått från mina kunder som pratat med henne och när jag ifrågasatt henne så börjar hon grina! Hur i hela friden ska hon då kunna ta dessa samtal direkt från arga kunder?

Kan man fråga chefen ang ledningens beslut?

• Snart så....

sorry mitt förra inlägg var lite OT

• Liten med Mindre

Självklart kan du be dem motivera sitt beslut.

Har någon verkligen framfört till ledningen vad övriga tycker?

• Liten med Mindre

Satt av ett möte. Är fortfarande ineffektiv.

Och självklart jättenyfiken på Lapinettes underliga influensa... ;)

Svar på tråden När märker man av det?