• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Muggles, ah äntligen dags för flytten! Kuuuul för er! Kan du tänka dig att lägga ut några bilder över den nya lägenheten? Är såååå nyfiken! Lycka till i morgon! Åh, första natten i den nya lägenheten är så spännande...när man vaknar på morgonen och det tar några sekunder innan man känner igen sig.

• Page

Om jag någonsin kommer tycka att bensin och liknande luktar gott då kommer jag veta att det är symptom. Hatar nämnligen alla sådana lukter, brukar hålla andan när man tankar bilen annars är jag nära en spya.

Jag har förresten slutat att googla om hur man blir gravid. Det känns som om jag har lärt mig det mesta som är värt att veta genom den här tråden. Men samma dag som vi bestämde att jobba på bebisverkstaden så surfade jag barnuppfostran också! Hahaha, det gäller att kolla upp det mesta!

• Page

Tog mig en liten tupplur i eftermiddags och drömde så hemskt (hade jag varit i närheten BIM hade jag misstänkt ett symptom). jag drömde att jag högg en okänd kvinna i huvudet med en yxa så att hela huvudet splittades. Kvinnan fortsatte att prata hela tiden och förde bara ihop huvudet, men varje gång jag högg henne (ja, jag gjorde det flera gånger) så sa hon samma konstiga fras, som jag inte minns längre. Jag vill också drömma om smågodis!

• Storasystern

Hahahaha!! Page, jag kan inte låta bli att garva för mig själv i labbet. Jag förstår att smågodis verkar som ett utmärkt alternativ till yxmord!

Lappis - mycket spännande!!!! :) :)

Här regnar det idag igen. Tokigt trist! :( Å det ska tydligen fortsätta hela veckan. BlÄ!

• sweetstreet

:p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p

PUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!

Vill bara säga att jag är sååååå glad över att ni finns!!!!! :)
    Ni är så goa och härliga!!!! TACK för all uppmuntran, alla kramar all stöttning!!!!

Ja, jag kände mig verkligen lite "låg" igår. Eller snarare lite som om "luften liksom gick ur mig" på något sätt.
    Och fortfarande känns det lite "konstigt". Liksom lite "besviket" eller hur man nu ska säga. Men det knäppa är att jag inte vet om det är pga av att jag måste vänta till juni för att göra operationen och därför inte ska ha oskyddat 6 vid ÄL. Så det blir ju liksom minst 2 månaders "icke-försök" kanske t o m 3 beroende på hur snart efter op vi kan 6a.
    Och nu är man ju mer eller mindre helt skruvat inställd på tandborst6 vid ÄL, så kanske är det bara någon form av "frustration" jag känner??????
    Inte kunde man anat att man skulle sakna tandborst6?!?!?!?!?!?! :o :o :o
    Heeeeeelt galet!!!!!

Men jag blev så glad och varm ändå idag när jag hann läsa ikapp tråden. :) Det betyder verkligen jättemycket att veta att ni finns där ute och att ni tänker på en när man har det lite motigt. Jag är verkligen barnsligt glad över det!! :? :)
    Så återigen, tack tjejer! Ni ÄR verkligen VÄRLDENS GULLIGASTE!!! :p
    Och jag känner verkligen mer och mer att jag så gärna skulle vilja träffa IRL någongång. Det vore verkligen så himla kul!

• sweetstreet

Jag tänker såklart även just så:

att det är bra att man hittat något som går att åtgärda. Och förhoppningsvis så kommer det att hjälpa med en operation och jag hoppas ju verkligen att det ska bli något plussitivt resultat senare i sommar/höst.

Men tyvärr är det inte alltid tanken och logiken hänger ihop med känslorna. :( Det är väl kanske detta som känns lite "störande" just nu. Att huvudet fattar och är så klokt och förnuftigt förståndigt. Men i magtrakten sitter ändå den där lilla oron och pinglar med sin satans jobbiga klocka!!!

Och Lappis,
    du är i gott sällskap!!! Jag kan lugnt ansöka om medlemskap i "Sjuka Hjärnors Klubb"!! ;)
    Är det du som är ordföande eller?? :D

Fast vad jag tror om din trötthet och dina andra "krämpor" ska jag inte säga högt....! ;)

• sweetstreet

Haha! Koko förresten!!!!!

Googlade du verkligen på livmodervägg och fick upp sexnoveller!!!!!! :o :D :D :D :D :D

Det tycker jag var sjuuuukt kul!!!!!!!! :D

Haha! Undrar också lite över HUR sexigt just ordet livmodervägg kan vara??? Eller snarare, VEM som tycker det ordet är tändande???

• sweetstreet

Låt mig här presentera den senaste porrfilmen - något att verkligen ta till när tandborst6et börjar kännas mer än lovligt trist....

"Heta Brittas Livmodervägg slår rekord i sprutorg*smer"

Låter inte detta som det absolut bästa och mest upphetsande valet av p-rulle så säg?!?!?! :D :D :D :D

• sweetstreet

Eller kanske

"Livmoderväggens heta besök"

eller

"Ta mig och min livmodervägg"

Eller

Tyska ståk*kar kollar in franska livmoderväggar"

hehe, eller varför inte en favorit i nytappning:

"tyska förhudsmockasiner & villiga livmoderväggar"

Muggles de två sistnämda filmerna kanske är något dina tyska kunder har koll på?! ;) :D

• sweetstreet

Page,
    oroa dig inte! Jag har också skjitknäppa drömmar!!! Vissa är riktigt bra och roliga, men vissa är typ BARA sjuka....

Fast jag har nog aldrig drömt om att jag klyvt någons skalle tror jag??
    Däremot har jag jagat och dödat vampyrer, haft 6 med en av min mans bästa vänner, stridit mot drakar och annat smått och gott. Fast inte allt i samma dröm förstås.

Fast min kompis slår nog rekord för hon berättade att hon hade mardrömmar där hon åt musembryon! YEEEEK!!!!!! Jävligt äckligt!!!!!!! :o
    Tror hellre jag drömmer om att jag klyver skallar än käkar musembryon faktiskt....

Men det är nog för att jag är västerländsk.
    Vår kinesiske kollega år kycklingembryo på jobbet en gång! Det var tydeligen en delikatess från hans hemby. Alltså att äta ett befruktat hönsägg. Jag var inte där när han gjorde det, men enligt mina andra kollegor så var kycklingen rätt långt utvecklad, typ lite fjädrar....
    SHIT!!!!!!

Oj, nu förstörde jag nog morgonfikat för er! :? Sorry!!!!

Svar på tråden När märker man av det?