• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

jag kommer nog inte ha tid att följa med på söndag, får se hur mkt vi har kvar att fixa hemma. Nu är det bara två helger kvar till flytten går :D

• Lapinette

koko - när och var på söndag? Troligen kommer jag inte men får jag tid över och är på stan kanske jag tittar förbi. Maken ska ju ändå iväg till Östermalm och rösta. Gårdsstädningen håller på till 13:00.

Faktum är att jag själv försöker ignorera vad jag känner. Skrev ett inlägg här som jag deletade för jag vill inte inge någon förhoppning..och allra minst mig själv. Men är supertrött och har knäppt upp byxorna då magen inte får plats i mina tajta jeans när jag sitter ned längre.

• Snart så....

jorå de har frågat flera kollegor som sagt att hon inte passar
    hmmm undra om det kan ha med facket att göra?

• Liten med Mindre

Hörde att det skulle vara kallt i helgen. Så sannolikheten ökar att jag smaskar god brunch på Mornington på söndag. :D

Vilken tid är det bokat?

• Snart så....

Lappis, vi brukar träffas runt 12-13 när vi brunchar.
    Du har inga andra symptom som tex aladåber??

• Lapinette

Snart så - om alla tycker detsamma som dig så borde det inte vara så svårt att gå in och säga vad ni tycker hos chefen.

• Liten med Mindre

Lapinette - men är städningen bara till 13 så hinner du ju garanterat! Kom och ät med oss efteråt. Till 15 sitter vi ju alldeles säkert.

Maginfluensa kanske, svullen mage och hängig... ;) *sticker huvudet i sanden och låtsas att det regnar*

• Lapinette

Jag är inte gravid...så är det! Jag går bara omkring och inbillar mig så där som man brukar göra dagarna innan. F*N, trodde det var slut med sådana här löjligheter! Ska genast sluta med dessa dumheter! *talar högt till mig själv*. Det är bara det att jag har mått så skumt sen igår...innan dess hade jag inte ens en tanke på BIM. Tror jag behöver psykhjälp.

• Lapinette

Mindre - maginfluensa vet jag inte riktigt fast visst var konstig i magen i morse men borde jag inte gå oftare på toaletten ? Äsch, skit i samma...jag är helt enkelt sjuk...i huvudet. Det är inget fel på mig i övrigt.

• Snart så....

tyvärr har ju redan flera kollegor sagt det innan och ledningsgruppen verkar totalt struntat i det. hmmm... tur att jag ska på mammaledighet säger jag bara.
    Tyvär kommer jag ju nu blir den som ska lära upp henne....
    Jag är alltid den som lär upp personer och är nog ganska hård när jag lär ut. Har jag visat/sagt en sak flera gånger så tycker jag det är upp till personen att skriva egna anteckningar om man inte kommer ihåg.

Svar på tråden När märker man av det?