• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

näää kanske man skulle göra något vettigt hemma än att hänga på BT och gnälla på nya kollegan

Ha det bra tjejer

• Liten med Mindre

Lapinette - du får kasta tillbaka alla bollar på mig nästa vecka... :)

• _koko_

Lappis - vet inte om cicci bokat bord till kl 12 eller 13, men som sagt, vi brukar sitta lääääänge, så kom förbi!!!
    Fniss, "sjuk... i huvudet", vad rolig du är!
    Nä, nu pratar vi inte mer om det. Du kommer att upptäcka om det är något snart nog, fram tills dess fram tills dess tar vi det piano. :) :p

snartis - jobbig sits! Låter som att det skulle vara värt att köpa ut henne - det lär ju kosta några förlorade kunder om det är så där illa!!!

• Lapinette

Mindre - I will!!! då sitter jag här inne på tråden och gråter efter att tanten har anlänt 3 dagar sent för att göra det extra långdraget för mig. Men visst är det konstigt, jag brydde mig inte, funderade inte ens över det ända tills igår när jag var och tränade och tyckte jag kände mig så orkeslös.

• Lapinette

Men var har ni brunschen någonstans?...utifall att jag hinner.

• Liten med Mindre

AJ, det kommer att göra ont när du sylar bollar på mig nästa vecka, ifall du är arg över tanten. (Jämför med mig själv då.)

Nåväl, sikta på de mjuka delarna så överlever jag nog.

*ber en stilla bön att det inte blir tant hos Lappis*

• Lapinette

Mindre - ha, ha...ja be kan du alltid göra...tror dock inte att det hjälper.

Mornington på Nybrogatan. Kanske jag kommer förbi medan maken går och röstar. Vad sa ni, brukar ni sitta till typ 15:00?

• Bröllopstokiig

Tjenixen igen!

Jag hatar min närmaste kollega också! Grrrr har precis pratat med min chef om personen i fråga för jag är så förbannat trött på människan och han icke- så ödmjuka sätt.

Mornington Hotell på söndag kl 12 tror jag att jag bokade. Men vi kan ju flytta det lite senare om ni vill vid 13 i stället. Jag bokade för 6 personer, runda bordet

• _koko_

Jag har inget annat inbokat på söndag, så jag sitter gärna heela eftermiddagen! Är det bara nån annan som vill sitta kvar med mig är jag garanterat kvar kl 15!

Svar på tråden När märker man av det?