• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Vänner-fan

Jag förstod att det skulle bli alkohol-debatt efter mitt inlägg. Därför vågade jag nästan inte skriva det. Men vi alla verkar ju vara överens, så det är bra!

Izzie,
    Vad jobbigt det måste varit för dina vänner! Jag har tänkt på det, att jag nog aldrig har hört om några som har fått dåliga siffror på NUPP (förrän nu då). Fast jag vet några som fått barn med DS. Men om de gjort NUPP innan vet jag inte för jag känner de inte så väl. Jag frågade dock de som känner de bättre för jag tänkte att det kunde vara intressant att veta vad de i så fall fått för värden, men han jag frågade tog frågan som att jag förutsatte att de skulle gjort abort om de fått veta om sjukdomen i förväg och gav mig inget riktigt svar. Så väldigt känsligt ämne är det, helt klart. Och hur kan man döma andra? Det är ju inte ens eget liv som kommer förändras i och med beslutet. Nä, sånt ska man passa sig väldigt noga för.

Men hörrni, ni MÅSTE jag nog återgå till sängen! Ha en bra dag!

• Vänner-fan

Usch, detta måste vara trådens mest felaktigt placerade smiley!! Usch, usch, usch! Jag la verkligen inte in den där!

• Snart så....

AM; hahaha men mack-cravingen då? hmm undra om man kommer få ändrade cravnings??

• Snart så....

AM: vilken teutonia har du?

• A.M.

Snart så: JAvisst ja, mack-cravingen ... ja då vet jag inte. HAr det varit mest onyttiga saker eller mest nyttiga saker? Pojkbebisar verkar gilla nyttigt och flickbebisar onyttigt ...

Jag har Teutonia Fun (den varianten med två separata delar, en ligg- och en sittdel). Är helnöj - förutom MÖJLIGEN att den var lite svårrattad på riktigt knöliga ispucklar ... Men den är så lättstyrd i övrigt att jag gillar den ändå!

• mugglesfan

Men VAR är Page? Hann hon redan sticka på sin resa? El har hon tränat ihjäl sig? Hon kanske söker jobb flitigt...

Cicci verkar också frånvarande idag. Men kul att mialove och lite annat nytt folk förgyller tråden!

Själv måste jag sticka från jobbet om en timme så jag missar väl Sweet i vanlig ordning...

• Snart så....

AM; måste kolla på den, vi har bestämt oss för Mistral S. Där kunde man vända på handtaget så den blev lättare att köra i snö. Annars då? Gillar du dem eller är det något man bör kolla upp?

• Snart så....

AM; har inte haft så mkt godis/söt-craving utan mer olika mat, mackor mm

• mialove

Jag har noterat en intressant grej. Nu när vi hållit oss från partyeliten några helger har jag tappat suget efter bla rödvin som jag annars ääääälskar mest. Inte mer än min man då men nästan, hehe.

• A.M.

Snart så.... :
    Mistral S var också bra - minns att vi tittade på den med! Annars inget - jo: Om man ska ha en åkpåse till kan det nog vara bra att köpa den som är gjord för att passa till. Vår Teutonia Fun är rätt smal i liggdelen så vår omatchande åkpåse blev väldigt bylsig när vi stoppade ner den ... Men det beror ju på om det är liggdelen (eller sittdelen eller liften beroende på ...) som åkpåsen kommer ligga i för er del? Bebbarba växer ju ur liggdelen på fem-sex månader. När är det Kickn ska komma? Jag minns inte riktigt ...?

Svar på tråden När märker man av det?