• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

ja vad roligt att det är fler som kan hänga med nästa bruch :D :D

• Snart så....

koko, du blir värsta pinglan med andra ord :D :D

• A.M.

koko: Jag TROR inte ni behöver boka bord på Sabai. Men om ni vill sitta i den övre lokalen (där man kommer in) vilket kanske är roligast, så kanske det ändå är bäst att boka. Rest. heter ngt mer än Sabai (sabaai song kanske?)

• Snart så....

har inte insett hur starka(långa) naglarna blivit sen jag blev gravid. Klippte just av dem med en stor sax
    har så svårt att knappa på tangentbordet med 6 mm långa rackare hahah

• Liten med Mindre

Åh - måtte jag bli gravid snart. Naglarna är ner i nagelbädden och fortsätter att gå av.

Men nu preparerar jag med vitamin/mineraltabletter, omega-3 (eländiga tabletten är lika stor som den förra jag provade :( ) och mjölksyrabakterier för att slippa vara uppblåst. Snart kanske även naglarna är nöjda. :D

• _koko_

omega-3 och mittval kvinna funkar utmärkt på mina naglar. :)

Ser ut som att vi hamnar nånstans närmare city, men jag ska komma ihåg dina supertips till nästa gång! :p

• Snart så....

Ja det kan vara Mitt vl kvinna som gör susen på naglarna oxå
    det hade jag inte tänkt på

• Liten med Mindre

Nä - inte "mitt val" inbillar jag mig. Naglarna blev sämre när jag gick från b-vitamin till mitt val. Fast förmodligen ligger nagel-synden längre tillbaka (typ magsjukan i höstas kanske), för det borde inte kunna synas på bara några veckor så där.

Forsätter med mitt val i alla fall.

• Page

Hej alla!

Snart så; Grattis till de fina resultaten och trots kejsarsnittet ser allt lovande ut!

Mindre, Skönt att du har "hämtat" dig lite!

• mialove

Är det någon som vet om det egentligen är nödvändigt att äta vitamintabletter om man i övrigt äter en varierad kost med mycket frukt och grönsaker?

Svar på tråden När märker man av det?