• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Muggles, gulligt att du frågar!
    Livias hjärta mår bra såtillvida att det inte inträffat några fler hjärtklappningar (såvitt vi vet - men hade det gjort det hade vi nog märkt det på hennes humör och på att hon inte gått upp i vikt, och det har hon gjort). Vi har fått öka medicindosen eftersom hon blivit tyngre. När hon är ett år kommer hon med all sannolikhet få sluta med medicinen - för vid den åldern har problemet ofta gått över av sig själv. Om det kommer tillbaka brukar det komma i 5-årsåldern eller i tonåren.
    (Vi kommer gå på kontroll varannan, var tredje månad och göra EKG och sånt)

• A.M.

Brunch 4 mars tycker jag är en strålande idé!

• mugglesfan

AM: när det blir sådana här små "fel" som nuförtiden är enkelt att åtgärda så är man glad att man lever på 2000-talet eller hur?! Tänk om det varit för 100 år sedan...

• Snart så....

ja frullan var väl åter i sverige då?

• Liten med Mindre

Såg att Clarion har öppnat sin brunch på söndagar. Någon som har prövat?

• A.M.

JA fy sjutton för förr i tiden, rent medicinskt alltså. Väldigt tacksam för svenska sjukvården!
    Fast OM det skulle hända igen och OM man inte kan komma till läkare så kan man lugna ner hjärtat genom att t ex trycka ngt kallt, t ex is över ögonen, äta en isglass jättefort - eller om man är vuxen, lägga sig och vila. Och den kunskapen tror jag att man hade förr också eftersom det här fenomenet säkert fanns då med (även om det var svårt att få tag på is/isglass då kanske )

• Snart så....

Mindre, näää kanske ska prova Clarion den 4:de? undra om de har buffe?

• A.M.

Har inte provat Clarions brunch, men för ett år sedan åt jag SUPERgod brunch på Hotell Kung Carl (vid Stureplan). JAg kan kolla om de fortfarande har brunch där och vad det kostar ...

• _koko_

Intressanta diskussioner nu, instämmer i allt, har inget att tillägga. :D ;)

Om jag inte är sjuuukt bakis efter fest den 3e (vi vet inte om det blir den helgen eller senare ännu) är jag gärna med på brunch den 4e.

Provar gärna Clarion för då kan jag åka till stockholm södra och ta 4an. :) Plus att det kanske är trevligt för de söder om stan att få lite närmare.

Svar på tråden När märker man av det?