• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Snart så....

ja tack, för mig är det bara bra söder om stan, gissar att det gäller för dig Mindre oxå?

• A.M.

Åh - jag är så terränggående att jag nog vågar mig från Stureplan ... Söder blir bra! (fast jag mailade nyss till Kung Carl o frågade om brunchinfo - kan vara bra att veta, det kanske blir fler luncher)

• Liten med Mindre

Clarion är närmre. Fast när jag väl sitter på tunnelbanan så kvittar det lite var vi ska. Är så van att promenera i stan. :)

Vad gäller hjärtat så ska Livia i alla fall inte utsättas för en massa mörk choklad. Nu bultar hjärtat av bara den. Chokladspeedad - jag??:?

• _koko_

Måste få rapportera att jag ser väldigt fräsch ut sedan ansiktbehandlingen igår, den gjorde underverk! :D

Och ikväll ska jag klippa/färga håret, så sen kommer jag vara olagligt snygg, hahahahaha...

Tips på bra kvartersfik/restauranger kring ömalmstord AM?

• _koko_

ömalmstorg menade jag förstås...

Ska träffa en kompis ikväll.

• A.M.

_koko_:
    Restaurangtips beror ju på tillfället, prisnivå, hungergrad osv men mina senaste normalfavoriter är PA & C:o på Riddargatan, Muntergök på Grevturegatan, Ciao Ciao på Artillerigatan/Storgatan. Mer caféaktigt: Saturnus på Eriksbergsgatan (stans största o godaste kanelbullar!)

Restaurangen på bion Zita på birger jarlsgatan var bra förut, och Kjellsons mittemot har också funkat

Då ska jag från min balkong hålla utkik efter en olagligt snygg koko ikväll då ... Ha det så kul!

• A.M.

Det ska ju inte stå PA & C:o utan mer PA & compani (blev konstigt det där)

• A.M.

Och Mindre: Tack för tipset! JAg ska genast ta ifrån Livia asken med chokladpraliner!

• _koko_

Åh, tack för alla tips! Saturnus hade varit givet om det inte hade varit så att jag försöker äta vetefritt (vete, inte gluten) just nu (fattar ni hur deprimerande det är?!!!!)

Japp, ser du ett mystiskt bländande ljus i fönstret ikväll är det nog jag som går förbi... :D :D :D

Svar på tråden När märker man av det?