• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Mindre, Klämbiten är riktig hemsk *håller med* men man känner sig väldigt ren, som du säger, i säkert två dygn i mitt fall!

Snart så, Du har säkert använt något som är för starkt. Ibland kan huden reagera om man rengör det för mycket.

• Page

Skönt....med ÄLmellanblödningar alltså. Lite snopet bara!

Det brukar ligga mellan 400-800 kronor

• Liten med Mindre

Page - på ansiktsbehandlingen blev jag tipsad om något som heter Lactiplus. Tabletter med nyttiga bakterier för magen. Kan förbättra förhållandet nyttiga/dåliga bakterier i magen, med resultat mindre gaser och bättre näringsupptag. Står det på kartongen i alla fall. (De tyckte det är dumt med vitaminer om du inte tar upp den näring du ändå äter. Låter vettigt.)

Jag tänkte pröva ett tag och se vad som händer. Liite dyrt är det ju med såna preparat. Men förra periodens gasighet och finnar tycker jag motiverar såna här tilltag.

• Page

Då vet jag att jag har haft en Äl då. Nu är det bara hoppas på att sagan om ägget och simmaren slutar med att alla levde lyckliga...

• Page

Lactiplus...hmmm*antecknar* Tack, det ska jag prova! Mer piller till arsenalet!

• Page

Vad skoj förresten att några av er har börjat inhandla/fundera på bebissaker! Blir så avundsjuk!!

Snart så; Har din mamma köpt något mer till bebisen?

• Page

Någon som har fått kontakt med Jessie via mejl?

• Storasystern

Jag antecknar också lite. Var hos en hälsokostaffär idag och frågade vad man gör åt gasig mage. Fick rekommenderat nåt annat. Dida heter det. Ska prova och se om det hjälper.

Äter så många sorters piller nu att jag blir knäpp!!!! :(

• Page

Jag undrar om gasigheten dyker upp med åren...Minns inte att jag var så bubblig i magen när jag var yngre. De fleste av oss verkar vara lite gasiga...gravida som ej.

• Page

Storasystern, Ja, åt inte du några fertilitetsbönor eller något liknande?? Hehe, det är länge sedan ni diskuterade det och jag minns inte vad det var för medicin.

Svar på tråden När märker man av det?