• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • A.M.

Visst ja - dieten, då är det kanske Muntergök, eller PA som gäller ... Mer proteinbaserade rätter kanske. Eller thailändaren Sabai i hörnet Linnégatan/Nybergsgatan: GOTT!

Jag är värsta tipskanonen, börjar jag så verkar jag inte kunna sluta ...

• _koko_

sabai lät väldigt intressant, verkar ligga bra till också. Borde man boka bord?

• Meddelande borttaget
  • Storasystern

Hm, jag fastnade just i filtret... Undra varför? Det var ju inte ens snuskigt! ;)

• Storasystern

Tar det i bitar: Den 4:e mars borde jag vara ledig så jag kanske kan få komma med och bruncha om det blir då?

• _koko_

Storasystern - tjohooo, första stoppet i nya tråden!! :D

• Storasystern

Ville också gratta Koko till värsta lyxen. Ansiktsbehandling och klippning! Sååå skönt! Jag vill också! :)

• Storasystern

OK, det gick bra. Det kanske var mitt instämmande till Vickan som itne funkade?

Jag håller iallafall helt med Vickan! Jag har alltid varit lite rund och slagits mot onödiga extrakilon, mannen är spetig som en pinne utan att träna. Varför fattar han inte att pikar om vikt inte uppskattas (om än oskyldiga sådana).
    Varför ska jag gå ner i vikt och vara sjukt hälsosam för att VI ska kunna få barn? Jag har ju för tusan bara BMI på 24!!!!!

• Storasystern

OK, det gick också bra. Undrar vad det var som fastnade???? Nåja... Där var det iallafall! :)

Svar på tråden När märker man av det?