• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

mialove - kanske inte vitamintabletter generellt. Men försöker du bli med barn ska du äta extra tillskott av Folsyra (ett B-vitamin).

• Page

Koko, Menar du att du märker någon skillnad efter behandlingen?? Ja, förutom att man blir röd...Gick var 6-8:e veckan (i min ungdom) och hyn var lika dålig som vanligt! Men det är skönt med massagen!

Skönt att få pyssla om sig själv lite.

• Liten med Mindre

I mitt fall tror jag även på vitaminer eftersom min spattiga mage tycks processa maten lite väl fort emellanåt. Undrar ifall jag får i mig all näring jag behöver, när jag nu tränar en del också. Och äter en del sunkmat som kan reducera näringsupptaget ytterligare.

Så -det blir vitaminer. :)

• Page

Muggles, Som synes så har jag inte dragit än. Åker om två veckor.

• Snart så....

page, du har varit saknad :)

• Liten med Mindre

Page - jag var också på behanling i måndags. :) Härligt. Förutom biten när det klämms och pillas då. Fast det ser faktiskt renare ut efteråt. Och så får jag varje gång lite inspiration att sköta mig bättre och inte pilla själv.

Samt att hon inte bokar min mig mer än var 4:e månad. Antagligen behövs det inte mer vilket ju känns tryggt att veta. :)

• Snart så....

vet inte om jag skulle våga göra ansiktsbehandling, när jag bara provat göra en mask hemma så har jag fått utslag över hela ansiktet. :(

• Page

Märker ingen skillnad med vitaminer. Äter också Mitt val och trodde att jag skulle bli lite piggare och så men nej...inget!!

Fick förresten några konstiga mellanblödningar vid ÄL...det är andra gången nu. Kan ÄL framkalla en liten blödning?

• Snart så....

Page, ja ÄL kan skapa en blödning. När ägget lossnar så kan det blöda så det är nog inget att oroa sig för.

• Snart så....

vad kostar det egenligen att göra en ansiktsbehandling?

Svar på tråden När märker man av det?