• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Page skul att se att du saknat mig. Även om det "bara" var för att du skulle slippa monologer... :D

Men det kom ju lite folk på tråden så du hade ju iallafall några att prata med!
    :)

• Page

Hallå Sweet!! Är centrifugen på?

• sweetstreet

A.M,
    Jätteskönt att höra att Livia mår bra och att det inte är några problem med hjärtat!!! :) :) :)

• sweetstreet

Näpp ingen centrifug än! :)

• Page

Hahaha, nähe då Sweet, du är inte bara saknad för att dränka mitt skit! Jag är bara dålig på att uttrycka värme ibland.

• sweetstreet

Så det är tyst här just nu. Fast sviiiiinkallt!!!!!
    Har min datorplats vid fönstret och det draaaaaaar in kyliga isvindar så jag skulle helst vilja ha vantar på mig men det är ju så svårt att skriva då!

Amerikaner är inte så bra på det där med isolering.... Iallafall inte av hus!!

• Drömma

de där 1500 kr har man förmodligen ganska snart sparat in på vin till maten och mat man inte kan äta pga illamående och annat. Hämtsushi t ex.
    Allt handlar om prioriteringar. Har lite svårt för folk som sätter undan 5000 på ett sparkonto när lönen kommer och sen säger att de är panka. Bättre att stå för att man inte prioriterar vissa saker.

• sweetstreet

Bara skämtade Page!!!!!!! :)

Förstår ju att du saknar mig "på riktigt" också!! Eftersom jag är en sådan enormt charmig, klok och rolig person!!!!! ;)

Hehe, ingen blygsamhet idag inte!!!! :D

• Page

Fasen Sweet, du snodde min line från en ansökan!

• sweetstreet

Självklart handlar allt om prioriteringar.

Hela livet känns som ett enda stort val där man ska prioritera saker....
    Utbildning, jobb, barn nu eller vänta, bostad, storstad eller landsbygd, Sverige eller utomlands, you name it.....

Svar på tråden När märker man av det?