• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • BrudSommar2006

Vi har precis förlorat en budgivning (igen), det var bara vi och en till kvar den här gången men när budet gick upp över 1,4 milj över utgångsbudet kände vi att det räckte för oss. Inflyttning var dessutom i maj, precis när vi ska ha barn och det kändes inte alls bra så lite skönt var det att det inte blev något. När vi nu inte har hittat något än så vore det bättre att få vänta med att flytta till i höst.

Den lille sparkar som attan, precis hela tiden. Det känns nästan som elektriska stötar genom kroppen när den tar i och sparkar inåt eller nedåt, kroppen rycker liksom till ofrivilligt. Som tur är gör det inte ont än i alla fall men det är obehagligt och jag mår nästan lite illa hela tiden av att det far runt så i magen.

• Snart så....

Koko, jag provade bara en sån enkel ansiktsmask som man kan köpa på HM. det var den som gav mig utslag :(
    oj vad tiden går fort, känns som en evighet sen i op och nu ska du snart till Uppsala. Tänk om allt går på räls och hinner med op/behandling + bli gravid på 6 månader, det vore helt otroligt!! :)

Cicci, hahahah så magen har börjat synas nu? undra hur den då kommer se ut den 4/3??
    Kul :)

• Moppy

Hej tjejer!
    Syrran: vad är det för prover du ska ta nu när mensen har kommit *nyfiken*?

SJälv är pappermuffandet i full gång (kan ha BIM idag), har sett lite svagt beiga spår imorse, så nu inväntar jag syndafloden... FAAAN!!

• Snart så....

Moppy, än är det inte kört!!! flera hade ju beige/bruna flytningar vid BIM.
    Håller tummarna! Kram

• Snart så....

Moppy, du ska inte hänga med den 4/3??

• Snart så....

Snacka om att min arbetsmoral är = 0 just nu. Lyfter inte ett finger i onödan förrän jag vet hur det blir på jobbet.

Har sovit dåligt hela veckan så är lite som ett vrak just nu.

• Snart så....

sitter faktiskt mest och surfar och kollar på saker till bröllopet/Kick´n istället för att jobba. Dåligt jag vet men orkar inte ta mig i kragen

• Oms

snartis... vill du inte komma o leka m de andra små tjurarna i "den andra tråden"...;);)

• Bröllopstokiig

Snartis: Det gör du helt rätt i! Det är ju supernice att unna sig lite sånt när manlever i "ovisshet" ag jobbet.

Ja du, undrar med hur det ser ut den 4/3, jag lär vara lite rundare då. Någon gång så börjar det ju synas och nu märker jag för första gången själv en rejäl förändring. Men jag kan ju fortfarande ha mina vanliga kostymbyxor, men det tar mot lite att knäppa.... Så mage har jag, men den står inte rakt ut liksom

Pick'n har fått en hel del redan! Men jag har inte köpt kläder eller så. Mina kompisar som nyligen har fått barn (+lillebror) de har fått massor av kläder, så de sa att de inte hade behövt köpa ngt själva igentligen. Men däremot det som man ska ha i vagnen, i sängen å så där kikar jag på, jätte myyyyyysigt

• BrudSommar2006

Har inte heller något lust att jobba, fast jag har massor att göra. Jag sov dåligt i natt igen och är rätt trött nu men jag måste verkligen ta mig i kragen och jobba på snart känner jag. Inte vill förkylningen ge med sig heller.

Svar på tråden När märker man av det?