• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Tack Page för dina kloka val!!!!! :)

Ja, det är klart att experimentet finns kvar. Men det är ju alltid bra att försöka hinna med så mycket som möjligt...eller??

JAja, vi får se.

Men jag ska väl ta och försöka fortsätta med en del saker nu iallafall. SÅ tittar jag in igen senare. Hoppas du är kvar då!!

• Page

Ja, det är riktigt obehagligt!!

Fast i Sverige kan man oftast bara skratta åt att "vattnet i diskmaskinen är ej lämpligt att dricka".

• sweetstreet

Tja Page. Jag vet faktiskt inte ifall ställningarna verkligen påverkar sådär jättemycket. Tror att man ska göra det på det sätt man gillar mest! Om inte annat så är det ju skönt och då vill man ju på't igen rätt snart vilket väl är bra för plussitivitetsteorin???

• sweetstreet

Själv är bakifrån en favvo!!!! :)

Men som sagt vet inte om just bakifrån är det bästa rent teoretiskt????

• Page

Lycka till med arbetet!

Ja, jag kikar säkert in i natt någon gång!

• sweetstreet

Har du lossat ägg än page? Du ligger ju lite före mig, och du nämnde din lilla äggblödning så jag tänkte att du kasnke ÄLade i helgen?

• sweetstreet

Super! Kram så länge!!!!!!!

• Page

Jadå, jag har lagt ägg, nu är det frågan om det har blivit befruktat!!

• sweetstreet

Halloj Page är du där??

:)

• sweetstreet

Nähä, kanske är det för tidigt för Page att komma tillbaks i tråden?

Svar på tråden När märker man av det?