• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Härligt att du lagt ägg nu page! Hoppas och håller tummarna för att det blir en liten kyckling! :)

Förresten BIMar inte September o Moppy nu alldeles strax????

• Page

Börjar du göra dig redo för att åka hem och antasta maken?

• sweetstreet

ok nu packar jag ihop och åker hemåt!
    Om vi inte hörs mer ikväll Page (ska ju försöka hoppa på mannen ikväll!!!!) så kanske imorgon??? Men ser fram emot lite Page-monologer :)

• Page

Hahaha, jag är verkligen synsk!!!

• Page

Ha en jättetrevlig afton med maken, ägget och spermien!

• sweetstreet

Japp Page! Du är sysnk!
    Och nu är jag hemma och är en middag från ett mans-påhopp!!!!!! :D

• Snart så....

Godmorgon,

sitter och läser igen men måste bara svara på Drömmas fråga
    Gå till Privata Barnmorskor i stan, jag var där i tisdags och BM var helt suverän.
    Kostade 1700:- men då fick man massa bilder och se barnet i 3D oxå :) :)

nu ska jag läsa vidare

• Storasystern

God morgon i tråden!

Tantbesöket är här. Första gången jag inte är deppig, utan tvärtom glad! Då får jag ta prov imorgon och sen nya piller på måndag. Äntligen kanske man kan få lite svar! :)

• _koko_

God morgon från mig också. :)

Page - jag toppade bara håret och tonade det. Hade hoppats på lite mer lila den här gången, men det blev inte riktigt det... Lila verkar ha svårt att fästa i mitt hår...
    Eftersom jag är dålig på att använda peeling och sånt märkte jag en tydlig skillnad på hyn efter ansiktsbehandlingen. Bättre lyster och jämnare färg.

snartis - tror också att du hade fel sorts mask om det blev obehagligt. En ansiktsbehandling ska vara skön (om inte hudterapeuten säger något annat - kan tänka mig att kemisk peeling inte är superskönt...?).

Storasystern - tråkigt med tanten, skönt att du får påbörja utredningen!

28 dagar kvar till uppsala... :)

• Bröllopstokiig

Godmorgon,

Koko, vad är de som sker vid första besöket i Uppsala?

Själv har jag insett att magen börjar växa nu, det är inte lätt att knäppa brallorna för mig heller nu. Sen när jag håller in magen, så ser jag lika svullen ut, så nu börjar det hända lite. Går in i vecka 19 på lördag. Allt hände på 2 dagar känns det som! Konstigt...

Det är så himla trist på jobbet, kan tala om att jag sitter och ringar in i kalendern nu, och räknar ner dagarna till jag ska få vara hemma med min bebis!! *längtar*

Muggles: Jag kommer ner den 21/2, jag ska boka resa och hotell idag. Tror jag kommer bo på Opera, för det är nära stationen, jag tar tåget ner.
    Ska bli skit kul att ses!!!! Tjohoo

Svar på tråden När märker man av det?