Mindre - kladdkaka, jättegott, skulle vilja ha det just nu även om jag inte äter så mycket sött i vanliga fall. Fast nu vräkte jag i mig mums mums - energin tar ju slut när bråkar så intensivt. Och... om man har varit återhållsam (varför tänker jag på sex när jag skriver det ordet?) med mat eller duktig med träning måste dessa fina resultat saboteras nästa vecka. Typ, jag tar semester från mig själv en vecka och får se hur det går.
Syrran - 27/4 går jag upp med "eländet" (arbetsnamnet för min avhandling ;) i kombination med pms är det dock förfärligt, särskilt om man råkar bo tillsammans med en man som man dessutom är gift med. Hur går det för dig?
Ang ÄL-test - jag har aldrig fått utslag på ÄL stickor två dagar i rad, men däremot kväll och morgon. Har också varit nyfiken på att få veta hur det funkar och jag är en riktig testoman. Kan inte hålla mig.
Lapinette - bra att du har bokat en tid hos din gyn. Äntligen *som Fylking säger vid ett visst tillfälle :)*
Frullan - hoppas att dina teorier om graviditet och utredning stämmer, det vore en bra överraskning att få veta om det när man ligger med benen i vädret. Och jag är helt övertygad om att Boris kommer att få en jättebra mamma :) kommer nog att behöva ta mammalektioner hos dig en dag när jag blir för uppfostrande/sträng.
Snartis - håller tummarna för att ni ska få lägenheten!