• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • nu är jag fruL

alltså missförstå mig inte nu
    mina tonår involverade absolut inga droger alls förutom alkohol.
    bara så ni vet.
    var min drogrädsla kommer ifrån vet jag inte.

• Liten med Mindre

Hehe...om ungarna i tonåren blir som vi inte vill, som allt vi tar avstånd från, så kommer mina framtida barn definitivt:

dricka mycket
    röka
    pröva droger
    ha tidig sexdebut
    köra moped utan lyse och med hjälmen uppe på huvudet på gångvägar utan gatlyktor

glömde nästan; klä sig slampigt eller med byxorna hängade i knävecken.

Det kommer att krävas mycket kärlek för att älska en sån utomjording.

*ryser*

• Berner

Jag håller med dig om att tonåringarna är allt annat än dans på rosor att umgås med, men det gäller att de vet var tryggheten finns och man alltid finns där för dem, hur jobbiga de än är, men det sista behöver man inte säga till dem.
    Vi är inne på den 4:e och han kan inte vara värre än makens dotter...
    Njut av småbarns åren, de går så fort!
    Fast jag är ju lika ung förståss

• Berner

Mina röker inte än i alla fall..., men krockade med moppe-jo, hjälmen satt på som tur var, provat alkohol, byxorna i knävecken...det finns mer, men det vill ni inte veta...
    Man älskar den trots allt, men det kräver en del...

• Storasystern

Visst är det väl ändå lite konstigt att vi inte fått ett enda litet plus i år??? Det har ju gått 3 1/2 månad!!! Det är på tiden nu!

Vem ligger bäst till? Sweet och Lapinette?

Jag har precis bekräftat min nästa Japan-resa och hoppas hinna med en ÄL innan det är dags att åka. Sen blir det celibat en månad... :(

• Liten med Mindre

Syster - vi hade någon BIM-lista i slutet på nästa förra veckan. Lapinette ligger nog i topp där. Page och Sweet har ju liksom en annan lite osäkra cykler den här gången. Så vi vet nog inte riktigt vem som är på tur efter kaninen.

(Inte jag då, med ÄL-böj i lördags. :))

• Liten med Mindre

förra veckan, ska det stå. Inte någon mixad framtid.

Jättemysko att vi med alla vår ansträngningar inte lyckats få till det. Gissar att början på året inte är när folk ligger i topp, alla har hunnnit bli trötta igen efter julledigheten, mörkret tar på krafterna etc.

Men det betyder att nu när ljus och värme börjar komma borde plussen rasa in. :) Hoppas!

• nu är jag fruL

berner
    Så du menar att det behövs tålamod
    shittans då kommer det inte bli lätt för mig.

varför ska de förresten ha brallerna i knävecken? fult och verkar jätte onödigt. fast å andra sidan. Undrar om mina föräldrar frågade sig samma sak när jag tuperade håret, hade trasiga strumpbyxor och målade spindelnät på kinden....

syrran. Då får vi verkligen hoppas på kommande Äl om du ska vara i celibat efter det. men det blir alltså en kortare period i japan den här gången? Skönt!

• Berner

Tålamod är bara förnamnet.
    Förövrigt så blev båda mina barn till i Maj. Vårkänslor,solen, ljuset...min mäst förtila månad, tur, va sjutton det spelar ingen roll.
    Kör på tjejer, ni kommer att lyckas!

• Lapinette

Kul att ligga på topp!!! He, he *tänker fula tankar*. Jag tror dock ni menar att jag står på tur. Har BIM typ onsdag-fredag denna vecka. Är dock helt hundra på att tanten kommer. Humöret idag är bara ett litet bevis på det.

Svar på tråden När märker man av det?