Okej
Nu har jag hämtat kaffe så jag gör ett nytt försök...
Hääääääääääääääj alla rara trådisar. Välkommen till en ny måndag... och en ny vecka....
kan bara säga att jag är inne i en period av extre jobb ångest, så måndag är inte positivt i min värld....
usch, ska in i nya projekt som är extremt akuta, misskötta och dåligt planerade. Allt är kaos och tiden existerar inte. så jag har super jobb ångest och kan inte sova på nätterna. Jag kan bli så ibland. fröken duktig, perfektionist och flitig klarar inte av att inte kunna leverera 150% av bästa kvalitet...
har jag berättat att jag behöver akut psykisk hjälp eller...
faan är jag inet för gammal för att få prestationsångest? är inte det bara tonåringar som ska få det...
Nåja. hur var helgen raringar?
Själv så hade jag en lugn, härlig och "vuxen" helg. Vi har ägnat all tid åt hemmet. Vi har dragit igång projektet att renovera/bygga om köket och gästrummet. För närvarande är vi på planeringstadiet. Men vi är igång! Vi har nämligen sagt att vi ska göra det här sen vi flyttade in för 4 år sedan... men bättre sent än aldrig. det ska bli rikigt kul. jag tror att både jag och maken har drabbats av familje hormoner och boar.
Sen skulle jag ha jobbat... men det klarade jag inte av pga av ångest.
nåja skit i jobbet.
kokos mitt lilla hjärta. jag har tänkt så otroligt mycket på dig! jag älskar dig gumman och saknar dig. jag tror att vi alla här inne saknar dig. men du vet var vi finns när du vill ha oss
jag ska svara på ditt mail nu!
pusss kokosflingan
nenne: kul att du dök upp igen. Du har också varit saknad din galning
ha det super i thailand och parta och pippa så det står härliga till
cicci: ha det bäst i frankriket. För din del lär det vel bli mer pippa än party
jag menar... ett halvt glas vin.... hur party blir det
jag har visserligen hört folk säga att man kan ha kul utan sprit... och det må hända. MEN man har faan så mycket roligare med sprit. hörs det att jag längtar efter ett rus eller
ha det toppen cicci!
september: HELT RÄTT!!!!! BRA sagt!
precis så är det!
Vi var ju nårgra som plussade i en ganska så snar period. och snart är det dags för nästa klump att plussa. det kommer bli perfekt. En hel bunt gravisar som kan jämföra magar medan vi jämför bristningar
men så tror jag faktiskt att det blir! åhhh vad kul.- Rätt positiva inställning och faaan vad kul.
Under våren här så VILL jag verkligen att lappis, kokos, mindre, sweetan, september och resten av kämparna får sina pluss. Fyyyy vad jag längtar!!!!!!!
Ni som behöver lite hjälp se till att fåd et NU!!!!
Frejan: faaan vad kul att ni fått en tid!!!!! Nu ska du se att plusset komemr !!!! håller alla tummar och tår!
själv läste jag lite om förlossningar och smärta igår så jag fick lite förlossningsskräck. men det har jag lovat mig att aldrig få så det får jag sluta med. Föda barn har kvinnor gjort i miljoner år. har alla klarat det med mer eller mindre noll sjukvård så ska vel för fasiken jag också klara av det. bit ihop fruLlan din mes!
så var den skräcken borta
mindre: has ha ha
har du kört slut på delfinen
att du gick tillbaka
det hade jag aldrig vågat.
hejsan jag har kört så mycket med den här så den pajjat
ha ha ha
skoja bara.
Själv har jag faktiskt invigt min pryl igår i badkaret... visst det gick ju bra... men det är ju lusten jag vill åt inte orgasmen. jag vill bli KÅÅÅÅT inte få orgasm...
ja ni fattar, helst båda så klart... men jag vill gå igång.
äsch nu ska jag sluta tjata ...
ha en skön regnig måndag...