• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hm,

min mellanblödning var ungefär så. Fast det kom lite under hela torsdagen och även en superliten "skvätt" (läs droppe) på fredagmorgon också. Men det var verkligen nästan mikroskopiskt lite!!

• Page

Hmm, ursäkta mina hemska geografikunskaper men är det långt mellan NY och DC? Guuu, så kul för er!!!!

Eländet var minst två veckor försenat men det stämmer ganska bra med teorin jag hade om att min äl var ca två veckor försenad. Hade värsta älkänningar när jag förväntade mig tanten...våtmarker och allt ju.

• sweetstreet

Men jag har som sagt ingen aning om ifall det var en ÄL blödning eller ej. Jag har aldrig haft det förut? Och det kom ju inte alls när jag skulle haft beräknad ÄL. Å andra sidan har ju inget ägg synts till nu heller trots att jag borde haft ÄL enligt kalendern i tisdags.

Så vem vet, kanske var ägget tidigt denna gången??

Men det är ändå lite skumt för jag brukar kläcka ägg väldigt regelbundet. :?

• sweetstreet

Det är inte så långt (md amerikanska mått mätt! :))

Men vi ska ta tåg och det tar väl kasnke ungefär lika lång tid som att åka Stockholm-Malmö kanske???

• sweetstreet

Så då har du kanske förskjutit din cykel rätt rejält då?

• sweetstreet

Tycker allas cyklar verkar vara lite molokna just nu...

Din var lite seg, Mindres verkar okså ha segat till sig en aning, Frejis å andra sidan speedade på. Min egen har antingen speedat eller så har den fått punka och lagt ner???

• Page

Man blir ju inte klok på hur kroppen fungerar! Jag tror att jag måste köpa stickor för jag känner mig så osäker nu. Trodde att jag kunde räkna med att när jag får ont i ästocken så har jag äl...pff...det verkar inte stämma! Dessutom så har jag alltid ont på samma sida och det är väl ganska omöjligt att man kläcker bara från en ästock. Det är kanske någon cysta eller något liknande som sitter där.

• Page

Nej nej Sweet, inga punkor!!!

Men då är det inte så fasligt långt! Har ni något särskilt inplanerat som ni ska göra där?

• Bröllopstokiig

Ska bara vinka och säga trevlig helg!
    *vink vink tjejer*

Nu sticker jag till alperna!

Vi hörs om en vecka!

Massa kramar och lycka till med vad ni nu än åtar er!

/C

• sweetstreet

Page tror inte det är ngn cysta, men kasnke ska du kolla dig? Ett gynbesök? Som så många av oss planerar eller har varit på.

Men jag tror inte cystor brukar göra ont eller kännas. Så jag tror inte det är något sådant du känner av i äggstocken.

Fast det kan ju vara skönt att göra en koll bara för att veta hur allt är liksom?

Svar på tråden När märker man av det?