• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • start september

Om det är fel på simmarna är det alltså oftast att de rör sig dåligt eller är för få och det finns det bra lösningar på!

• Lapinette

Härligt att ha något att se fram emot!!!

• BrudSommar2006

September, som alltid här i tråden så är det väl bra att få kollat även om risken är liten så behöver han inte oroa sig för det sedan i alla fall.

• mugglesfan

Sept: hoppas att det inte är kromosomfel på din mans simmare men det verkar ju vara otroligt liten risk. Men man oroar sig alltid ändå även om alla säger att det är liten risk (jag vet ju hur jag var med NUPP).

Jag har skrivit det här förr men tar det igen: jag läste en krönika av "Hemliga pappan" i en gravidtidning som jag fick på MVC. De hade svårt att bli gravida och till slut såg de att hans simmare var långsamma pga av för hög temp i pungen. Det var tydligen ngn blodåder som låg olämpligt. Det tog en enkel operation på 15 min att fixa det - och sedan fick de barn ganska snabbt. Hans kommentar var att nästan alla undersökningar koncentrerades på mamman och inte förrän senare kollade de hans simmare, vilket han var lite kritisk mot.

• Lapinette

Shit, då kan jag inte ens skylla på stress längre....*djup suck*!

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    Usch springer som en tok mellan möten.... När sjutton ska man hinna jobba egentligen
    nåja nu är det snart helg...bara ett möte till sen skiter jag i det här fram tills måndag

vart har snartis och kokos varit under dagen? saknar er.

cicci: när åker du? hoppas att du får det toppen och se till att i allfall få lite god champagne

apropå ingenting så gick jag till aphrodites apotek på lunchen och köpte mig en leksak.

jag vet inte varför egentligtn för problemet är ju inte att jag inte får orgasm utan mitt problem är ju att jag inte är sugen eller vill ha 6.... Men jag känner mig så desperat så att jag måste göra någonting. Jag tycker det är så sjuuuukt jobigt, det är nog ingen som fattar hur svårt det här är för mig just nu

som tur var känenr jag ingen press från maken i allafall han är iallafall bäst!

helst av allt skulle jag vilja känna lust... men det kommer nog aldrig hända igen känns det som.

Nåja slut på gnället, snart är det helg

• Lapinette

Frullan - cheer up! Har en väninna som är helt galen i sex men det dog totalt för henne under graviditeten. De har fått hjälpas åt rejält för att få igång det igen. Du hittar tillbaka!!!

Svar på tråden När märker man av det?