• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hejdå Pirr!!!
    Ta det lugnt med huvudståendet! Akta nacken och ryggen! :)

• mugglesfan

Jag håller tummarna pirr!!!

Sweet: som jag skrev innan min kompis fick aldrig utslag på ÄL-stickan när hon borde ha haft ÄL men hon blev gravid den månaden iaf. Så göka på!

• sweetstreet

Jo det blir kanske lite mer 6 nu när både jag och mannen piggat på oss.
    Vi ska även bort i helgen och kommer då bo på hotell = myyyysigt! :)

Ska bli skoj!!!! Lite miljöombyte är alltid kul.

• Snart så....

Muggles, det var så mitt onda bäcken började. Det strålar ut från svanskotan.
    Bäst att du passar dig nu så kanske du slipper få så ont som mig...

• Liten med Mindre

Jag gissar att maken gärna äter kött, så nåt med kött får det bli.

Kanske Snartis-klassikern köttbit och sallad.

Muggles - ont i svanskotan kan man även få när det är mycket spänningar i rumpan. Jag brukar få rejält ont emellanåt, men det lättar när massösen eller naprapaten tryckt och klämt på piriformis (någon eländig liten snedgående muskel). Kan hända skulle du behöva en massage?

• sweetstreet

HAhahaha!!! :D

kanske håller ni på att växa ut en svans!!!!! :)

Så ni kan vifta på den när ni är glada. Oh så kan Kick'n och Slick'n håll er i svansarna när de ska lära sig gå!!! ;)

• Lapinette

Ahhh Sweet som bäddat för att göra en bebis! Härligt att åka bort. Mysfaktorn i topp!

• Liten med Mindre

Aj då, kan det vara bäckenproblem också. Kolla upp noggrant innan du prövar massage-alternativet då, så att det inte blir något fel.

• sweetstreet

Mindre,

en bra köttbit (lite tjockare) som steks sådär alldeles lagom. Mmmmmmmmm.......

Och fixa sedan en sådan där lite lyxigare salladsvariant!

Det brukar alltid bli bra!

Jag brukar gilla att tex blanda i kronärtskockshjärtan, lite groddar, och apelsin- eller äppelbitar i salladen. Och mycket tomater! Mmmmmm..... Nyttigt också!!! :)

Shit jag blev hungrig. Men det är 1,5 timme kvar till lunch.

• BrudSommar2006

Fast lite kaffe ska få spermierna pigga har jag läst någonstans. Läste också att ju längre man håller på och försöker utan att få till det ju större är chansen att man får en pojke. Minns inte var jag läste det heller men det var väl antagligen typ aftonbladet eller expressen.

Svar på tråden När märker man av det?