Är det redan dags för er resa Nenne?? Ha en underbar semester!!!!!!!!
Hahaha, Lapinette, du låter ju som jag. Har du drabbats av en liten åldersnojia?? Äh, alla kändisar är närmare 40 när de skaffar det första barnet så det är inte för sent för oss! Det känns som om 30 eller 40 kvittar! Allt över 20 är i alla fall lastgammalt!
Viktory, Hur går det med huset (var det väl)? Trivs ni? Det låter som ett klokt beslut att ta det lite lugnt. Ingen vill förstöra förhållandet i den vilda jakten på pluset!
Frejis, Inget liv?? Det är då man har ett liv tycker jag, när man tar sig tid för att säga hej till vännerna i stället för att vara ute och dricka jävlar!
Jag beställde i dag mitt livs mest...öh...vad heter det? Hm, inte helt nykter...Äh, ostbrickan jag beställde på restaurangen var ett riktigt fiasko! Fetaost, mozzarella och typ billinge! Hahaha, är det en ostbricka?? Salamin och oliverna som stod med i menyn var inte med och kexen bestod av knäckemackor! *kan inte sluta skratta* Det soamkede ifs inte illa men var inte det jag hade förväntat mig.
jag vågar nästan aldrig klaga på maten eftersom jag har fått för mig att de kommer att spotta i min varmrätt då....hehehe. Men jag tog till mig mod och bad om att få byta bort rödvinet som var fullt av korksmulor!