• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Hejdå Cicci!!!!!!!

Ha en riktigt härlig vekca nu!!!!! :) :) :)

• Page

Så nu är jag nog en vecka efter dig i stället för före. Konstig kropp! Nu hade jag älkänningar en vecka efter mens...fattar inget! Det är bara snällt att invänta tanten och börja om på nytt med räkningen.

• sweetstreet

vi ska hälsa på min svägerska som är på beösk där. Så det ska bli superkul! :)

Hoppas bara vädret blir bättre än vad det är här idag. Snöslaks och isigt med sidovind. Brrr!

• sweetstreet

Ja jag vet inte vad som händer egentligen. Allt är så knasigt med kroppen.

Och det konstiga är att det är så många som har detta problem nu. I tråden menar jag. Skumt!

• Page

Jo, jag ska på undersökning...snart! Ska bara ta mig samman och boka en tid!

• Page

Håller tummarna för sol och härliga vårvindar!

Det är kanske vinter/vår baciller som har påverkat oss alla. Eller att man reagerar på årstidomställning?? Eller så är det mer psykiskt än man tror och vi "smittar" varandra.

fast det är bra skumt att ingen har fått till det på riktigt sedan nyår.

• sweetstreet

Nu måste jag springa iväg på ett seminarium!
    Tittar in igen senare.

Om vi inte hörs innan helgen så ha en riktigt skön helg Page!!!! :)

• Page

Det ska bli kallare här också. Efter en vecka med härligt vårväder!

• Page

Hare Sweet!!!! Jag säger detsamma till dig!!!! Njuuuut av staden, maten och maken!!!

• Lapinette

Page - så både du och jag ska ta oss i kragen och boka gynbesök!!! Jag försökte ju ringa idag men kom inte fram. Nya takter i nästa vecka.

Själv skolkade jag från SATS då jag vart sen och inte orkade stressa. Åkte hem och här höll grannen på att borra som värst. Lite ont i huvet och magen efter gårdagens vin svidade jag om till bekväma skor och tog en promenad till Hötorget och köpte tre buntar tulpaner. Gud så skönt det var...trors stadspromenad så känner jag mig riktigt fräsch och glad nu.

Ska jobba lite, äta pizza och glo på burken. Vad ska ni göra?....tror nog att alla sitter och gosar med sina män...och här sitter kanin aldeles själv. Fast, jag får ju skylla mig själv, kunde ju ha druckit vin med kompis.

Bla, bla, bla...knappast någon som bryr sig ... eller hur?

Svar på tråden När märker man av det?