• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • sweetstreet

Ha en skön helg Brudsommar!!!! :)

Jo, men min läkare nämnde de där fiskarna just för att de inte är så bra att stoppa i sig i stora mängder om man är i sk "fertil" ålder. Men jag tror de flesta inte lever av typ tonfisk, så jag tror faktiskt inte det är ngn större fara? :)

• Page

Ha en härlig allihopa! Och njut av mycket hotell6 Sweet!

• Page

Hehe, en härlig helg ska det stå!

• Page

Just det, Ha det så bra i Frankrike Cicci!

• sweetstreet

HEJ Page!!!!
    Känns som det var ett tag sedan man sladdrade med dig här i tråden!

Känns så KUL att du beslutade dig att komma tebax! :) :)

• sweetstreet

Och ja just det!! Cicci!! Ha en superhärlig skidsemester i Frankrike nu!! :)

• Page

Hmmr...som sagt, jag var knappt borta! *pinsamt* Ja, vi verkar ha gått om varandra på kvällarna!

Ska ni vara kvar i NY i helgen?

• sweetstreet

Nope.
    Vi ska till DC.
    Har aldrig varit där så det ska bli skoj!

• sweetstreet

hur var det egentligen med din tant Page? Hon kom men flera dagar för sent va?????

• Page

Förresten, jag har för mig att du undrade (för ett tag sedan) hur en älblödning ser ut. När jag blödde runt äl så kom det en mycket liten brunröd blödning som var borta vid nästa toabesök. Enligt BM kan man få mellanblödningar vid stress eller om man inte känner sig på topp.

Svar på tråden När märker man av det?