• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Liten med Mindre

Hej Sweet!
    Hur går det med snorgärsarna? Fräst ut allihop?

Jag börjar känna mig lagom i form nu, lite kvarkande hosta kvar. Har verkligen mer lust att gå hem och göra nåt skoj (blir svårt när inte mannen är hemma) än att sitta kvar här, Har gjort så mycket tråkiga saker nu att jag borde få gå snart. För inte kommer jag att börja med något mer nu heller. En timme kvar.

Så, för er som är kvar - dags att klämma fram några skoj middagsförslag. Enkelt och gott. Inte torsk med couscous. :)

Och vin lär jag inte få till eftersom ÄL inte är över än. Så, någon bra mat att ÄLska på.

:)

• Lapinette

Mindre - har ni vin-uppehåll???

Själv fick jag just frågan från en av singelväninnorna, lite vin efter jobbet? Känner mig bara så trött (fortfarande) efter den där halva flaskan igår så jag längtar mest hem till soffan (via SATS förstås).

• pirr!

TRevlig helg på er!

Nu ska jag hemma och ställa mig på huvudet så att tanten vänder i dörren och förvandlar sig till ett pluss..
    Nää, jag får inte ens hoppas! Sannolikheten är ju nästa =0 denna månad. Precis som Lappis fick vi ju bara till det en gång runt ÄL och det två dagar före böj

• Liten med Mindre

Tjohej vad tiden kommer gå fort tills du får ledigt Snartis. Mycket att göra på jobbet är ju bra för att få tiden att gå.

*vinkar o viftar*

• pirr!

Fast det räcker väl egentligen med en liten välriktad spermie... Hmm

• Liten med Mindre

Lapinette - jo, vi har gått på teorin att inte dricka vin mellan mens och ÄL. Kan ju inte säga att jag haft någon större lust heller - med febertoppar och allt.

Sen har det nog varit bra för magen (främst in- men även utsidan) att låta bli.

Får väl se om det slinker ner något glas nästa vecka i väntan på BIM. Om tillfälle ges... Maken är ju inte någon stor vindrickare, så det blir inte så ofta det passar tyvärr.

• sweetstreet

Hej Mindre!!!

*vinkar* :)

Jodå jag känner mig rätt frisk nu faktiskt. Förutom rosslingar i halsen. Men är defintivt tillbaka! Fast jag tror att vi har gett upp om ägget. Inget utslag på stikan igår heller. Såg t o m ut som om hormonhalten "gått tillabaka" så inte vet jag. Kanske släppte ägge när jag hade min lilla blödning?

Äsch! Jag vet inte oh orkar inte ens ritkigt bry mig just nu. Tanten lär ju komma i vilket falla som helst.

• Liten med Mindre

Trevlig helg Pirr!

Hoppas att du får det skönt på huvudet. :D Tycker det brukar göra så attans ont. Som vuxen har jag mer övergått till "plogen", från yogaövningarna.

• mugglesfan

Jag funderar också på vad man ska äta ikväll. Förra fredagen gjorde vi hemlagade hamburgare med massor av goda tillbehör. Och inte för så länge sedan åt vi färska räkor. Krabba är också fredagsmat. Men vad ska vi hitta på ikväll? Står helt still just nu...

Jag hade en brunaktig flytning idag! Kunde inte låta bli att bli orolig för jag har inte sett till en sådan sedan innan jag plussade Men det har inte kommit mer så jag antar att det är normalt????

Har också mer och mer ont i svanskotan. Känns ung som den gången jag ramlade av pakethållaren på en cykel och rakt på svanskotan. Svårt att böja sig, gå på toa mm. Har kontaktat företagsläkaren - få se vad han säger (min BM jobbar inte på fredagar). Gnäll, gnäll...

En annan som jag saknar är förresten AM! Men det är väl så - vissa har ett liv utanför BT!

• sweetstreet

Mindre,

något bra middagsförslag vet jag inte?

Själva ska vi nog ha svärdfisk ikväll. MED VIIIN! :) Jag vill ha ett glas ikväll känner jag! Är äntligen sugen efter ett liv med "hostmediciner" blääää :(

Men vill du ha kött, fågel eller fisk kanske är första frågan?

Svar på tråden När märker man av det?