• nu är jag fruL

När märker man av det?

Ja just det tjejer när märker man av att man blivit gravid? Och hur märker man av att man har ÄL?

Japp ni gissar rätt här är tråden där vi jagar vi aladåber, ägg, simmare och pluss

Här fortsätter vi. Vi kom upp i över 12000 inlägg om hur man märker av när man blivit gravid. Och hur man blir gravid. Här delar vi allt, tips, trix, sorg och glädje. jakten på de befruktade ägget är en berg och dalbana HÄNG MED!

MEN om ni tänkt bara sticka in huvudet en gång och berätta att ni plussat! Gör INTE det. Här kämpar vi tillsammans i både med och motgång.

Välkomna alla nya och gamla!

• Svar på tråden När märker man av det?
  • Page

Muggles, Tröttsamt att de ska göra fel, tur att du var och kollade!

Hahaha, FruL, japp det var ett minimalt psykbryt och en bråkdel av det hamnade här. Synd bara att jag försökte mig på ett dramatiskt sorti eftersom jag började må bättre typ ett dygn senare!

Förresten, de rosa glasögonen innebär inte att man lallar omkring i ett fantasiland, utan bara att verkligheten är upplyst mer positivt.

Synd att sexlivet suger för tillfället, förhoppningsvis så är det bara under en kort period av ditt liv. Om det får dig att må liiite bättre kan jag berätta att p-pillerpage var sugen typ en gång varannan månad. Nu kan jag faktiskt tänka mig minst 2 gånger i månaden!

• Bröllopstokiig

Just det, jag ska faktiskt tänka på solen på så sätt, vill inte bli en prickig korv

• BrudSommar2006

Muggles, det där gurglandet låter riktigt otäckt men om det hjälper så... Ska fundera på saken!

Ibland skickar jag maken till någon bra ostdisk i stan på väg hem från jobbet, här i förorten finns inga bra. Ska kanske föreslå det idag.

• Page

Vad? Har Pirr fått tantbesök? Hur kan jag ha missat det? Fyyyy, vad trist Pirr!

• BrudSommar2006

Jag tycker det är helt OK med ett halvt glas vin fast jag fixar det inte alls, bara tanken på att smaka en mun vin av makens glas får det att vända sig i magen på mig, jag står inte ens ut med lukten. Så för min del får det vara, lika bra det, skulle säkert ändå bara få halsbränna!

• Page

Suck, det var flera inlägg som var borta när jag var på aktuell sida.

Kan jag få ett förslag på ett gott bubbelvin?

• BrudSommar2006

Vem är nästa BIMare då? Är det Lapinette om en vecka? Fast de hade väl inte fått till det så bra just den här gången, har det inte varit så att många varit sjuka eller inte fått till det av andra orsaker i rätt tid den här gången? Tycker mig ha läst det de senaste veckorna här i tråden. Fast det kanske är just då det tar för alla, hoppas i alla fall! Nu är det dags för lunch för min del.

• Lapinette

Ingen sjukdom här men en man som varit väldigt mycket på resande fot de senaste 2 veckorna. Han lovade mig att enbart vara borta 1 natt under ÄL men det blev 2. Vad göra? Tror dock (håller tummarna) att jag hade min ÄL på torsdagen för vi fick till det på onsdag kväll. Men som sagt, chansen denna gång känns mindre då vi alltid annars har försökt mer seriöst.

Det borde väl vara någon mer som BIMar typ denna vecka??!!

• mugglesfan

Nä pirr har inte fått tantbesök än, bara rosa strimmor på papperet och hon BIMar på söndag tror jag.

• Liten med Mindre

Åter från lunch, nöjd och glad efter en massa nyttig fisk och bönor. Och idag är chokladen i skrivbordslådan slut - då det blir till att knapra fluortabletter när suget faller på. Pillutta mig!

Ska nog unna mig en solig promenad istället. Solen skulle ju försvinna från Stockholm i helgen, så vi får väl passa på idag.

Svar på tråden När märker man av det?