Hejsan hejsan
Har haft en del att göra på jobbet, eftersom jag ska till Frankrike i morgon bitti, så måste få saker på rull innan jag drar... så därav har jag inte hunnit titta in och skriva, har dock läst...
Jäkla alkohol tråden, blir så trött på alla förmaningar. Till slut kan man ju för fan inte gå utanför dörren på grund av alla miljögifter etc. Jag ringde min BM och dubbelkollade detta med vin. INGA problem så länge man smuttar på ett 1/2 glas äter mat och dricker vatten till, då får man för fan i sig mindre än vad det är i en läsk!
Ja ja.... alla gör som de vill.
Tog kort på magen i går, maken var tvungen att ta 2, eftersom han var förvånad över att det inte var mer mage
Han trodde han tog i fel vinkel, sötisen, men jag måste vara extremt lite.
Nu är jag mest sur för att jag köpte massa mammakläder i onödan och la 1000 spänn på det, men i och för sig, så tids nog så kommer jag väl att få användning för dem... men då är det väl sommar redan....
Frankrike i morgon, tjohooooooooo vad nice. Ska bli så roligt att få åka skidor och äta god mat! Ska ta med mig lite goa böcker och så blir det ansikts mask och bubbelbad, jag ska verkligen ta hand om mig själv och njuta av att slippa jobba.
Byrålådorna på jobbet är i princip tomma, shit vad jag har rensat... jag är verkligen mentalat på väg... så trött på allt som har med jobbet att göra.